Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمختار هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پوستر جایزه رسانه‌ای پینووس در دهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج طی هفته جاری رونمایی شد، اظهار داشت: این جایزه از سال آینده به طور ماهانه و در یک رقابت آزاد و حرفه‌ای براساس انتخاب هیات داورانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به برگزیدگان اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این جایزه در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب اهدا می‌شود و در این رقابت آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند داوری می‌شوند.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه نخستین جایزه این رقابت به آثاری با محوریت نوروز در کردستان تعلق می‌گیرد، گفت: آثاری که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، نشریات محلی، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ آثار خود را به ایمیل جشنواره و یا شماره مجازی که در اسرع وقت اعلام می‌شود ارسال کنند.

 نخستین شماره ماهنامه اجتماعی، فرهنگی با عنوان "پینووس کردستان" به مدیر مسوولی "فرشید اردلان" اوایل هفته به جمع مطبوعات استان کردستان پیوست.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۰۹ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، ۱۰ ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۶ فصلنامه و ۱۲ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل داده است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سنندج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سنندج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند

رقابت‌های بسکتبال بانوان لیگ جوانان کشور با برگزاری دیدار‌های فینال و رده‌بندی به میزبانی اصفهان به کار خود پایان داد.

تیم لاستیک بارز کردستان که در مرحله یک هشتم نهایی با شکست تیم آکادمی تلاش زنجان توانست به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند در این مرحله با کسب یک برد و یک شکست مقابل تیم کنکو تهران و تنها با تفاضل گل کمتر در رده سوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

براین اساس، تیم ذوب آهن اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم کنکو تهران در جایگاه دوم لیگ جوانان ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»