Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@07:09:40 GMT

آغاز سال نو رسم توپ در کردن اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۵۸۶

آغاز سال نو رسم توپ در کردن اجرا می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد رضا جوادی یگانه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری خود که در ارتباط با اقدامات شهرداری برای آماده سازی شهر برای سال نو برگزار شد با اشاره به اینکه به سنت هرساله در نزدیک شدن به ایام نوروز از ۱۵ اسفند تا نوروز با خانه‌تکانی آغاز می‌شود گفت: در شهرداری تهران با همکاری معاونت خدمات شهری موضوع شهرتکانی را همزمان با سنت خانه‌تکانی آغاز کردیم اما با توجه به شرایط کرونا با راه‌اندازی برنامه‌هایی همچون کنسرت‌های آنلاین تلاش داریم تا دید و بازدیدها تا حد امکان کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ بودجه شهرداری و برنامه‌های آن اجتماعی‌تر شده است گفت: اجرای برنامه‌های کوچک مقیاس و برنامه‌هایی همچون کوچه دوستی که از مردم می‌خواهیم که درباره نحوه رسیدگی به امور آن مردم تصمیم بگیرند، از مهمترین اقدامات در این حوزه است.
وی اظهار داشت: برگزاری کنسرت در گرمخانه‌ها، راه‌اندازی کارناوال‌های شادی و همچنین راه‌اندازی تریلی‌های سیار با همکاری کانون پرورش فکری برای نمایش‌های عروسکی و نمایش فیلم در سطح شهر تا ۱۳ فروردین ماه از اقدامات شهرداری در ایام نوروز است.

جوادی یگانه درباره برنامه‌های تهران ۱۴۰۰ در جریان آغاز سال نو گفت: به‌دنبال آن هستیم تا با همکاری ارتش رسم توپ در کردن را همزمان با آغاز سال نو در میدان آزادی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش درگذشتگان کرونا با همکاری اداره کل سلامت پیام تسلیتی با امضای شهردار به خانواده‌های آنها ارسال می‌شود.

جوادی یگانه تور گردشگری کاخ گلستان، همکاری با تلویزیون برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی، نورافشانی و برنامه کوادکوپتری شب نیمه شعبان و همچنین اجرای موسیقی اقوام در خیابان‌های تهران را از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در ایام نوروز دانست.

معاون شهردار تهران در ارتباط با کودکان کار گفت: ما معتقدیم که مسئله کودکان کار به فقر بستگی دارد و این موضوع را نمی‌توان به صورت دستوری حل کرد. به طور کلی مسئولیت کودکان کار با شهرداری نیست و ما در هر طرحی که در ارتباط با جمع آوری آنها باشد مخالفیم ولی به این افراد در مراکز پرتو خدمات ارائه می‌دهیم که البته این خدمات هم اجباری نیست.

وی در ارتباط با موضوع کودکان زباله‌گرد نیز گفت: کودکان زباله گرد پیامد مخازنی است که در سر کوچه‌ها گذاشته شده و شهرداری به‌دنبال حل این مسئله است به طوری مقرر شده تا خردادماه ۱۴۰۰ ضمن ساماندهی مخازن میزان آنها در سطح شهر به ۵۰ درصد کاهش یابد.

جوادی یگانه افزود: ما با پیمانکاران جمع‌آوری پسماند خشک هم جلساتی را گذاشته و به دنبال آن هستیم تا آنها را مجاب کنیم تا از کودکان کار در جمع‌آوری پسماند استفاده نکنند.

معاون شهردار تهران در خصوص اینکه خدمات شهرداری تهران در بحث آذین بندی در اعیاد و یا سیاه‌پوش کردن شهر در ایام عزا چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد نیز گفت: در دوره‌های قبلی مصوب شده تا تنها ۱۵ درصد بیلبوردها در سطح شهر به انجام امور فرهنگی اختصاص یابد که آنچه ما انجام می‌دهیم چیزی بیش از این میزان است.‌
انتهای پیام/

کد خبر: 1091276 برچسب‌ها محمدرضا جوادی یگانه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز سال نو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدرضا جوادی یگانه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز سال نو شهرداری تهران جوادی یگانه آغاز سال نو کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی