Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:33:52 GMT

محمدی: کاری که مربی لیورپول گفت را انجام می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۵۹۲

محمدی: کاری که مربی لیورپول گفت را انجام می‌دهم

مدافع تیم فوتبال پیکان با تایید صحبت‌های مربی لیورپول که در شبکه‌های اجتماعی گفت حتما برای بهتر شدن اوت‌های دستی‌اش تلاش می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی یک گله شاگردان مهدی تارتار در دیدار خانگی مقابل ذوب‌آهن، نادر محمدی مدافع پیکان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خداراشکر بازی خوبی بود، در نیمه اول با توجه به وقف‌هایی که ایجاد شد بازی خوبی را شاهد نبودیم اما در بین نیمه دوم و با توجه به صحبت‌هایی که آقای تارتار انجام دادند، توانستیم بازی را خوب شروع کنیم و گل زدیم و در ادامه هم با مدیریت بازی توانستیم با پیروزی یک بر صفر از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدی درباره سال موفقی که گذراند، ادامه داد: سال 99 برای من سال خوبی بود، خداراشکر من توانستم هم در باشگاه پیکان و هم در جامعه فوتبال اسمی به دست آورم؛ باید بیشتر تلاش کنیم و رتبه بهتری را برای پیکان در پایان فصل به دست آوریم.

 

مدافع پیکان درباره شوخی‌های که با اوت دستی‌های او در شبکه‌های اجتماعی می‌شود گفت: توصیه مربی لیورپول واقعا حرف درستی بود و من آن کلیپ را دیدم، من صددرصد این کار را انجام خواهم داد؛ امروز هم یک ضربه به تیرک داشتم که واقعا حیف شد، البته باید بگویم که ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی بود و امیدوارم این تیم در لیگ بماند، چرا که هم شخصیت خوبی دارد و هم بازیکنان باکیفیتی دارد.

پیکان نادر محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان نادر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم