Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای تیم نساجی در ابتدای نشست خبری ساکت الهامی از رفتار مدیر رسانه‌ای تیم سایپا گلایه کرد و اظهار داشت: سایپا همیشه به ادب و احترام زبانزد بود اما دو روز گذشته شیرعلی خانی مدیر رسانه‌ای باشگاه پیامی بدون هیچ لینک و منبعی در گروه روابط عمومی سازمان لیگ قرار داد که وادا و افسران دو پینگ در بازی سایپا و نساجی که بنده زیر پیامش هم خوشامد گفتم وهم استقبال کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارها منسوخ شده است.

وی افزود: من از دکتر چشمه سری که 15 سال دکتر تیم سایپا بوده و اکنون در تیم نساجی است عذرخواهی می کنم. آن از صداهایی که از روی نیمکت حریف بلند می شد و اصلا به فوتبال نمی خورد. آن هم از نشست خبری سرمربی سایپا بعد از بازی( صادقی بعد از حضور در نشست خبری و بیان حرف‌هایش بدون پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران سالن نشست را ترک کرد.)، ما چه باید بگوییم که مدعی دو پنالتی در نیمه اول بودیم. جامعه فوتبال خوب قضاوت می کند من از طرف باشگاه سایپا از دکتر چشمه سری عذرخواهی می کنم اگر قرار بود با دوپینگ نتیجه بگیریم الان جایگاه تیم ما اینجا نبود.

نساجی در این مسابقه یک بر صفر به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا فوتبال نساجی مازندران نساجی مدیر رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس