Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا گل حسنی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود : از مجموع ۴۶ داوطلبی که برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهرهای گرمه، درق و ایور در شهرستان گرمه  نامنویسی کردند، ۴۱ نفر مرد و پنج نفر را زن هستند.
به گفته وی از بین داوطلبان ۱۹ نفر برای کرسی پارلمان شهری شهر گرمه، ۱۶ نفر برای درق و ۱۱ نفر نیز برای شهر ایور نامنویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد : در حال حاضر آمار داوطلبانی که برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان ثبت نام کردند؛ سه برابر حد نصاب مورد نیاز برای کرسی پارلمان شهری است و این تعدد نامزدها می تواند فضای رقابتی بیشتری را برای مشارکت حداکثری فراهم کند.
فرماندار شهرستان گرمه میزان جمعیت ساکن در سه شهر گرمه، ایور و درق را به ترتیب ۱۱ هزار، پنج هزار و شش هزار نفر اعلام کرد.
استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۶ درصد از این جمعیت در۲۴ شهر و مابقی در روستاهای این استان سکونت دارند و در آخرین انتخابات که مربوط به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود از بین ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط اخذ رای حدود ۳۷۷ هزار و ۳۹ نفر در آن انتخابات رای دادند.

مردم شهرهای این استان باید در ۲۸ خردادماه سال آینده از بین داوطلبان شورای شهر ۲۰۷ نفر را به عنوان اعضای اصلی و علی البدل در این نهاد مردمی انتخاب کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان خراسان شمالی نیز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد گرمه خراسان شمالی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد گرمه انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد گرمه خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

وزیر کشور گفت: مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد