Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:45:44 GMT

پیگیری حقوقی پرسپولیس برای فسخ یکطرفه قرارداد انصاری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۸۱۱

پیگیری حقوقی پرسپولیس برای فسخ یکطرفه قرارداد انصاری

باشگاه پرسپولیس فسخ یکطرفه قرارداد محمد انصاری را در مراجع قانونی دنبال خواهد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته محمد انصاری مدافع خوش‌اخلاق تیم، بارها درخواست فسخ قرارداد با باشگاه را داشت اما از یک سو، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و از طرف دیگر، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، مخالفت صریح خود با این اقدام را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس برای حفظ انصاری چهار روز مقاومت کرد، اما در نهایت، انصاری پس از فسخ یک‍‌طرفه قرارداد، از پرسپولیس جدا شد.

در این مورد، بخش حقوقی باشگاه بارها موارد قانونی جلوگیری از فسخ قرارداد انصاری را به این بازیکن توضیح داد، اما او با توجه به یک بند در قراردادش، اصرار بر فسخ قرارداد داشت.

مدیریت باشگاه پرسپولیس به خواسته کادر فنی و هواداران خود، به هیچ عنوان راضی به از دست دادن بازیکنان خوب از جمله محمد انصاری نیست و این موضوع را در مراجع قانونی دنبال خواهد کرد.

بدون تردید با توجه به نص قوانین فیفا، مسئولیت حقوقی بابت فسخ قرارداد انصاری برعهده این بازیکن و باشگاه بعدی اوست و باشگاه پرسپولیس به طرفداران خود قول می‌دهد این موضوع را تا رسیدن به نتیجه، پیگیری کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پرسپولیس محمد انصاری قرار داد باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت