Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:18:18 GMT

۷۰۴ نفر درانتخابات شوراهای اسلامی زنجان ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۹۱۴

۷۰۴ نفر درانتخابات شوراهای اسلامی زنجان ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی عصر  چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری زنجان به کل ثبت‌نامی‌های اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۰۴ نفر در این دوره از انتخابات شوراها ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: ۵۳ درصد از داوطلبان به صورت مستقیم مراجعه کرده و ۴۷ درصد فضای مجازی بوده است و فرآیند انتخابات با ثبت نام کاندیداها آغاز شده و رسانه کمک کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به میزان تحصیلات ثبت نام کنندگان اشاره کرد و گفت: از جمع ۸۸.۷ لیسانس به بالا هستند و ۱۱.۲ فوق دیپلم هستند و همچنین ۱۵ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه عضویت در شوراهای شهر هستند، ۱۴ درصد دارای سابقه ایثارگری و مشاغل آزاد کارمندان فرهنگیان اساتید دانشگاه، روحانیون و وکلا هستند و انتخابات بر مبنای قانون و با اقتدار تمام برگزار شود.

مرادی نافچی به تامین کالاهای اساسی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این خصوص کمبودی در استان وجود ندارد.

وی گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌شود در راستای پیشگیری از کرونا اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همچنین به بحث یارانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: باید برای استان نیز فرصت بیشتری ایجاد شود و باید روزنامه‌ها بر اساس اینکه در خدمت توسعه استان هستند رتبه بندی شوند، چرا که رویکرد روزنامه محلی با رویکرد توسعه همه جانبه استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: رمز موفقیت در برگزاری انتخابات گذشته در استان این بود که تعامل و هماهنگی بین هیأت اجرایی و نظارت وجود داشت.

مرادی نافچی افزود: برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا کار سختی است.

وی ابراز کرد: برگزاری انتخابات در مرکز استان به صورت الکترونیک برگزار می‌شود و با آسیب‌شناسی‌هایی که در انتخابات دوره‌های قبل انجام شده باید سال اینده به خوبی برگزار شود.

کد خبر 5172292

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان شوراهای اسلامی شهر ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان انتخابات شوراي شهر اردبیل اراک چهارشنبه سوري شیراز استانداری زنجان اشاره کرد و گفت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد

ایسنا/همدان فرماندار ملایر گفت: صرفا با اعتبارات دولتی نمی‌توان شهرستان را در مدار توسعه شتابان قرار داد و در واقع توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی امکان‌پذیر بوده و این جان‌مایه شعار امسال است و باید از ظرفیت مردم در این راستا استفاده کرد.

سلمان اسماعیلی شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر، با اشاره به اینکه امیدآفرینی در بین مردم نکته مغفول مانده این روزهای ماست، افزود: اعضای شوراهای اسلامی، نخبگان جوامع محلی خود هستید و باید از این سرمایه اجتماعی بهره برده و با بیان واقعیت‌ها در بین مردم و تشریح خدمات امیدآفرینی کنید.

وی بیان کرد: شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران وظیفه دارند در این سال پایانی از دوره خدمت نهایت تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای درآمد پایدار بکار ببندند و یک یادگاری ارزشمند از خود به جای بگذارند، واقعیت این است که با اعتبارات دولتی نمی‌توان شهرستان را در مدار توسعه شتابان قرار داد و در واقع توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی امکان‌پذیر بوده و این جان مایه شعار امسال است.

وی تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌ها باید نفع عموم جامعه را در نظر گرفت و نباید به خاطر منافع فردی یا گروهی خاص منفعت عموم مردم شهرستان را به خطر انداخت و این سرلوحه ما برای اجرای طرح‌های بزرگ در طول این دو سال و چندماه اخیر بوده است و اجرای پروژه‌های بزرگ نظیر الحاق ۵۱۵ هکتار زمین به شهر ملایر و انجام دیگر پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ در سایه این نگاه قابل انجام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد برگزاری دور دوم انتخابات هستیم، از همه مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده و انتخاب اصلح در رقم خوردن سرنوشت روشن برای دیارمان سهیم باشند، آینده شهرستان ملایر به مراتب از امروز زیباتر و درخشان‌تر است.

به گزارش ایسنا در این مراسم از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم