Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:51:12 GMT

طرح تشدید بیماریابی کرونا در کرمانشاه کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۹۲۷

طرح تشدید بیماریابی کرونا در کرمانشاه کلید خورد

ایسنا/کرمانشاه مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اجرای طرح تشدید بیماریابی کرونا در استان خبر داد.

رضا منصوری در جلسه امروز (27 اسفند) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برکات بسیار اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل و مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح شمار بستری‌های کرونا حدود 80 درصد و شمار فوتی های کرونا هم حدود 90 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این طرح در بعد مالی هم به کشور کمک بسیاری کرده، طوری که طبق برآوردهای صورت گرفته اجرای این طرح موجب صرفه جویی 45 هزار میلیارد تومانی در حوزه درمان کرونا شده است.

منصوری گفت: همچنین اجرای این طرح صرفه جویی 100 هزار میلیارد تومانی در حوزه های دیگر را به همراه داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جدای از اینها مهمترین برکت اجرای این طرح نگاه جهان به ایران بود، چرا که همه انتظار داشتند بحران کرونا در ایران در زمستان به اوج خود رسیده و کشور را زمینگیر کند، اما به یاری خدا اجرای این طرح باعث شد زمستان باثباتی را پشت سربگذاریم.

طرح "تشدید بیماریابی" کرونا در کرمانشاه کلید خورد

مسئول بسیج جامعه پزشکی از اجرای طرح تشدید بیماریابی از 18 اسفند در سراسر کشور خبر داد وافزود: این طرح یک ماهه که تا 18 فروردین ادامه خواهد داشت، 20 اسفند به استان ابلاغ و مقدمات اجرای آن در استان فراهم شده است.

منصوری از تشکیل 300 تیم برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: این انتظار هست که دستگاه ها و ادارات هم همزمان با اجرای این طرح نظارت های خود را در بحث اجرای پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز تشدید کنند.

وی افزود: همچنین انتظار داریم با توجه به شیوع کرونای انگیسی محدودیت و ممنوعیت های کرونایی با سخت گیری بیشتری اجرایی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا روزی که ویروس کرونا در کشور فعال باشد، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا بسيج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشدید بیماریابی اجرای این طرح اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه