Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بیاینه گام دوم رهبری در بخش جوانان در 7 محور در سال آینده محور برنامه های مهم سمن های جوانان استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی لطفی در مراسم تجلیل از سمن های نمونه استان قزوین که روز چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه ورزش و جوانان استان امسال علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات ناشی از کرونا از کار و تلاش بازنماندند و توانستند با روش های نوآورانه در فضای مجازی فعالیت خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در طرح کمک های مومنانه نیز شاهد مشارکت بسیار خوب سمن ها بودیم و بیش از۹۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی توسط سمن ها جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد که جای تقدیر دارد.

لطفی تصریح کرد: سمن های فعال استان در این ایام موجب نشاط و شادابی میان شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان شدند و عملکرد موفق برخی سمن ها موجب تشکر استاندار و معاون ایشان از جوانان ما در سازمان های مردم نهاد شد.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: برنامه های متنوع و مختلف سمن ها در استان قزوین بویژه در حوزه آموزش مهارت های زندگی، کاهش آسیب های اجتماعی و موضوعات اخلاقی و سبک زندگی توانست به کاهش آسیب ها بسیار کمک کند.

بیانیه گام دوم در اولویت برنامه های سال آینده است

لطفی با اشاره به برنامه های سال آینده هم گفت: خوشبختانه با توانمندی خوبی که در سمن های موفق استان وجود دارد توانستیم میزبان شبکه سلامت کشور باشیم و جوان موفق ما جعفری میزوجی که از سازمانهای برتر کشور محسوب می شوند این شبکه را مدیریت خواهند کرد که امیدواریم در سال آینده موفقیت های خوبی را موجب شوند.

وی اظهارداشت: با راه اندازی شبکه سلامت که دبیری آن در قزوین است امیدواریم موضوعات مربوط به ابعاد مختلف سلامت جسمی، روحی و روانی و اجتماعی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین افزود: به نظر می رسد بیانیه گام دوم رهبری که 7 محور مهم آن در حوزه جوانان تعریف شده مورد غفلت قرار گرفته لذا در سال آینده این بیانیه به عنوان محور کار سمن های استان قرار خواهد گرفت.

 لطفی بیان کرد: آمارها نشان می دهد پدیده اعتیاد در جامعه کارگری تا 30 درصد هم گزارش شده لذا در سال اینده در خصوص کاهش آسیب در حجامعه کارگری و دانشجویی برنامه مدونی خواهیم داشت.

وی از نقش سمن ها در تولید محتوا با موضوعات آسیب های اجتماعی هم تقدیر کرد و گفت: توجه به اعتیاد بانوان هم در اولویت دیگر سمن ها در سال 1400 خواهد بود.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: با تعامل بیشتر سمن ها امیدواریم در سال آینده برنامه های بهتری در زمینه فرهنگ سازی و کاهش آسیب های اجتماعی عملیاتی شود.

.در ادامه از 17 سمن فعال و سه ورزشکار قهرمان تجلیل شد.

در استان قزوین 72 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان فعالیت می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین علی لطفی جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین سال آینده کاهش آسیب گام دوم آسیب ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.   وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال هیا بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.   کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است