Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@13:39:56 GMT

حمله‌ٔ هنجارشکنان به آمبولانس‌های در حال امدادرسانی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۰۸۵

حمله‌ٔ هنجارشکنان به آمبولانس‌های در حال امدادرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روبط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، در پی حوادث چهارشنبه‌ٔ پایان سال در شبانه‌روز گذشته، متأسفانه ۸۷ تن از هم‌استانی‌های عزیز در اثر استفاده و یا انفجار مواد محترقه مصدوم شده و پس از درمان سرپایی، در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این مصدومیت‌ها، متأسفانه تعدادی از افراد خاطی و هنجارشکن، علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان مرکز اورژانس ۱۱۵، با نارنجک دستی ۲ دستگاه از آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین را مورد اصابت قرار داده و بیش از ۴۰۰ میلیون ریال خسارت به این مرکز وارد کردند.

آمبولانس‌های مذکور مربوط به پایگاه‌های کهک و الوند بوده و در حال مأموریت و درمان بیمار قلبی و مصدوم حوادث چهارشنبه‌ٔ پایان سال بودند.

در چهارشنبه‌ٔ پایانی سال، نیروهای اورژانس ۱۱۵ استان قزوین در کنار دستگاه‌های امدادی دیگر در حال آماده‌باش کامل بودند و به مصدومان زیادی خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین حمله به آمبولانس های اورژانس خسارت 400 میلیون ریالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز همچنان با گذر امواج تراز میانی جو آسمان استان نیمه ابر تای ابری خواهد بود و در برخی مناطق احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.

وی افزود: فردا و پس فردا هم با گذر سامانه بارشی از استان شاهد بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای خواهیم بود.

به گفته کارشناس هواشناسی، عمده فعالیت این سامانه در ساعات بعد از ظهرو شب جمعه خواهد بود.

آخوندی افزود: بارش‌ها در برخی مناطق شدت بیشتری دارد به همین منظور احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

وی گفت: پدیده غالب در روز شنبه وزش باد‌های نسبتا شدید خواهد بود و در این مدت پدیده مه به ویژه در ارتفاعات شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گفت: تغییرات محسوسی نداریم و با توجه به ابری بودن آسمان دمای بیشینه کمی کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول