Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس، در سخنرانی خود در پارلمان انگلیس اظهاراتی همسو با دولت جدید آمریکا به ریاست‌جمهوری «جو بایدن» درباره برنامه هسته‌ای ایران بیان کرده است.

جانسون در اظهاراتی مدعی شد: «نگران نفوذ ایران و رفتار‌های مخرب این کشور در منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌طور خاص نگرانی ما از خطر تولید سلاح اتمی ازسوی ایران است.»

انگلیس یکی از سه کشور تروئیکای اروپایی در توافق هسته‌ای ایران است. این سه کشور در حال حاضر اظهارات متفاوتی درباره ایران مطرح می‌کنند.

به‌طور مثال، روز گذشته «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه، در اظهاراتی مدعی شد بازگشت به توافق هسته‌ای ایران سر آغازی برای مذاکرات گسترده‌تر است.

دولت دونالد ترامپ سال ۲۰۱۸ در اقدامی یکجانبه از توافق هسته‌ای ایران خارج شد. پس از آن کارزار فشار حداکثری علیه ایران آغاز شد. اکنون مسئله برجام و احیای آن از چالش‌های پیشِ‌روی دولت جدید آمریکا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس توافق هسته ای توافق برجام تروئیکای اروپایی هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه

 دانشجویان و استادان دانشگاه میبد با تجمع در این دانشگاه، خشونت نظامیان کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه استادان و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرداده و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام کردند.

آنان تأکید کردند کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در برابر کشتار مردم مظلوم در غزه سکوت کرده بلکه دانشگاهیانی که این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند، را قلع و قمع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • محمد خاتمی: تورم به سطح فوق‌العاده نگران کننده رسید | چرا به شاخص‌های برنامه ۲۰ ساله نزدیک نشده‌ایم؟
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا