Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از نام‌نویسی ۶۱۵ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر در استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 615 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان سمنان ثبت‌نام کردند که از این تعداد 539 نفر مرد و 76 نفر زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع افراد ثبت‌نام شده در استان سمنان 86 نفر در سمنان، 200 نفر در شاهرود، 103 نفر در دامغان، 66 نفر در گرمسار، 33 نفر در میامی، 83 نفر در مهدی‌شهر، 30 نفر در آرادان و 14 نفر در سرخه داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر شده‌اند.

1732نفر داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان گیلان ثبت‌نام کردند987 نفر در استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند1130 نفر در استان همدان برای ‌انتخابات شوراها‌ ثبت نام کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدرک تحصیلی 31 نفر از داوطلبان، دکترا، 199 نفر کارشناسی ارشد، 323 نفر کارشناسی، 52 نفر کاردانی و 10 نفر حوزوی است.

خجسته‌پور بیان کرد: جوان‌ترین داوطلب با 25 سال در شهر امیریه و مسن‌ترین داوطلب با 74 سال در بیارجمند ثبت‌نام شده‌اند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تبعات ناشی از آن، تحریم‌ها و فشارها و مشکلات اقتصادی اظهار داشت: وجود این مشکلات نباید مانع حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 شود.

وی با اشاره به تلاش همه مدیران و مسئولان در کاهش مشکلات در بخش‌های مختلف به‌ویژه مشکلاتی که با معیشت مردم مرتبط است، افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی می‌خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند و به اعتراض مجبور کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه روح مردم‌سالاری دینی در بطن و متن نظام وجود دارد، بیان کرد: سال آینده دو رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می‌شود و آنچه در این میان بسیار حائز اهمیت است اینکه همه تلاش کنیم تا انتخاباتی با مشارکت بالا و در تراز نظام برگزار شود.

خجسته‌پور با اشاره به اینکه انتخابات همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار می‌شود، تأکید کرد: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه کرونا، مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها نباید مانع از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود، گفت: باید بسترهای لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود.

معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به کلام یکی از فرموده‌های امام خمینی (ره) با موضوع انتخابات گفت: امام راحل فرموده‌اند «میزان رأی؛ ملت است».

خجسته‌پور تأکید کرد: باید به موضوعات مهم تأمین سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت به‌عنوان چهار کلیدواژه مهم انتخابات با جدیت توجه شود.

انتهای پیام/363/ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی شهر استان سمنان خجسته پور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند