Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@08:04:57 GMT

واکنش جالب لواندوفسکی به احتمال جذب ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۱۵۳

واکنش جالب لواندوفسکی به احتمال جذب ارلینگ هالند

رابرت لواندوفسکی مدعی شد در مورد احتمال انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ خبری ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در دورتمند باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ برای خرید او اقدام کنند. لوتار ماتیوس، ستاره سابق آلمان مصاحبه ای در اسکایپ با رابرت لوادوفسکی ترتیب داده و در مورد احتمال این انتقال و البته جدایی هانسی فلیک با او صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احتمال انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ: "این سوالی است برای هیئت مدیره ما باید پاسخ بدهد (با خنده). آنها بعضی اوقات مخفیانه کار می کنند و من از تمام جزئیات با خبر نیستم. من حدس و گمانی در رابطه با احتمال نهایی شدن این انتقال ندارم. ارلینگ هالند در حال حاضر بازیکن دورتموند است و من نمی توانم در مورد برنامه های او چیزی بگویم. آنچه فقط می توانم بگویم این است که معتقدم ارلینگ هالند بازیکن بسیار خوبی است."

 

 

زمان جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ: "من در بایرن احساس راحتی می کنم و رابطه ام با هم تیمی هایم بسیار خوب ات. ذهنیت تیم این است که همیشه به جلو نگاه کرده و تشنه موفقیت باشیم. وقتی شرایط خوب است دلیلی مبنی بر جدایی وجود ندارد.

 

من حالا از سن 26 یا 27 سالگی احساس بهتری دارم. از آن مقطع تا امروز به بعد از نظر فیزیکی پیشرفت کرده و امروز بازیکنی با تجربه هستم. من از شش سال پیش بازیکن بهتری هستم. کاملا به خودم اعتماد دارم که حداقل برای چند سال دیگر می توانم این روند را حفظ کنم."

 

احتمال جدایی هانسی فلیک در تابستان از بایرن مونیخ: "هانسی فلیک در حال حاضر سرمربی باشگاه بایرن مونیخ است و من به این مسئله فکر نمی کنم."

لوتار ماتیوس ارلینگ هالند روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوتار ماتیوس ارلینگ هالند روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند بایرن مونیخ ارلینگ هالند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی دورتموند به میدان رفت و با دریافت یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال بازمانده باشد.

شاگردان لوئیس اریکه در دیدار رفت هم با نتیجه مشابه بازی را واگذار کرده بودند اما بسیاری از فوتبال دوستان انتظار داشتند که آنها در خانه بتوانند این شکست را جبران کنند. در نهایت این اتفاق رخ نداد تا دورتموند به عنوان یکی از دو تیم حاضر در فینال ومبلی معرفی شود.

امباپه پس از پایان دیدار مشغول صحبت با خبرنگاران بود که یکی از آنها از او پرسید که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین رئال مادرید و بایرن مونیخ از کدام یک حمایت خواهد کرد. این سوال با واکنش جالب و عجیب و البته سکوت امباپه روبرو شد و او بلافاصله محل گفتگو را ترک کرد.

رئال مادرید در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا تکلیف دیگر تیم حاضر در بازی فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • سوال جالب از ام باپه؛ بایرن مونیخ یا رئال مادرید؟ / فیلم
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • ادعای کریستین فالک؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد