Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:55:33 GMT

سپاه در همه عرصه‌ ها خوش درخشیده است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۲۵۸

رئيس قوه قضاييه گفت: فعاليت‌هايي كه سپاه در جهت تسهيل زندگي مردم و كمك‎هاي مومنانه انجام مي‎ دهد در جهت رسالت سپاه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي امروز (چهارشنبه) همزمان با سوم شعبان سالروز ميلاد حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار، در ديدار با فرماندهان و كاركنان فرماندهي حفاظت سپاه، سپاه حفاظت انصارالمهدي (عج) ضمن تبريك اعياد شعبانيه اظهار كرد: ان‌شاالله خداوند متعال به بركت مواليد ماه شعبان، عنايات و بركات خود را بر اين كشور، نظام مقدس و امت اسلامي نازل فرمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئيس قوه قضاييه سپس نامگذاري روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به نام روز پاسدار را يك ابتكار و نگاه بسيار ارزشمند توصيف كرد و گفت: حضرت امام حسين (ع) نماد پاسداري از دين، شريعت، انسانيت و تمام مظاهر انساني است و اميدواريم خداوند متعال توفيق كسب معرفت نسبت به وجود مقدس حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و تاسي و پيروي از راه و مكتب ايشان را به همگان عنايت كند.  حجت الاسلام والمسلمين رئيسي بعثت، غدير، عاشورا و ظهور منجي عالم بشريت را در امتداد همديگر دانست و بيان داشت: اگر بعثت بود و غدير وجود نداشت، دين كامل نبود. همانطور كه اگر غدير بود و عاشورا وجود نداشت از دين جز پوسته‎اي باقي نمي‎ماند چرا كه حضرت اباعبدالله الحسين (ع) حقيقتا احياءگر، صيانت‌كننده و پاسدار دين هستند. همچنين اگر بعثت، غدير و عاشورا وجود داشتند، اما وجود مقدس انسان كامل حضرت مهدي موعود (عج) نباشد عالم اصلاح نمي‌شود.  رئيس دستگاه قضا در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به خدمات گسترده پاسداران انقلاب اسلامي در بيش از ۴۰ سال گذشته گفت: اگر توطئه‎ها و فتنه‎هاي ۴۰ سال گذشته در داخل كشور و همچنين منطقه مورد بررسي قرار گيرد، نقش سپاه در خنثي سازي اين توطئه‎ها و فتنه‎ها به روشني قابل مشاهده خواهد بود.    حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در همين زمينه كمك‌هاي مومنانه امروز سپاه و بسيج را اقدامي بسيار ارزشمند و در تاسي از مكتب حضرت اباعبدالله الحسين (ع) عنوان كرد و گفت: اقداماتي كه با نام حاج قاسم سليماني در راستاي خدمت رساني به مردم انجام مي‌شود و همچنين حضور سپاه و بسيج در كنار مردم به هنگام مواقع بحراني سيل و زلزله بسيار ارزشمند هستند.    رئيس قوه قضاييه در ادامه به اقدامات سازندگي سپاه بعد از پايان جنگ تحميلي اشاره كرد و گفت: «ستاره خليج فارس» يكي از جلوه‌هاي بارز اقدامات سازندگي سپاه است كه كشور ما را از واردكننده بنزين به صادركننده بنزين تبديل كرد. ساخت بزرگراه غدير نيز يكي از آخرين جلوه‌هاي سازندگي‌هاي سپاه در حوزه‌هاي سدسازي، نيروگاهي و جاده سازي است.    حجت الاسلام والمسلمين رئيسي سپس با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري در خصوص ضرورت تواصي به حق و صبر در جامعه گفت: دشمنان كه به دنبال قطع كردن حلقه تواصي به حق و صبر در كشور هستند سعي مي‎كنند كه اقدامات سپاه در حوزه‌هاي بصيرت آفريني، صبر، تحمل و بردباري نسبت به سختي‎ها و ايستادگي و مقاومت را بگسلانند و از همين رو همه ما بايد تلاش كنيم اين حلقه‎هاي تواصي به حق و صبر را در جامعه حفظ كنيم.    حجت الاسلام والمسلمين رئيسي ضمن تقدير و تشكر از پاسداران انقلاب اسلامي و همچنين خدمات يگان سپاه حفاظت انصارالمهدي (عج) گفت: سپاه در هر عرصه‎اي كه ورود كرده از جمله عرصه‎هاي امنيتي، دفاعي، خدماتي، سازندگي، بين‌المللي و داخلي، خوش درخشيده است.    پيش از سخنان رئيس قوه قضاييه، سردار جميري فرمانده حفاظت سپاه نيز در اين مراسم طي سخناني ضمن تبريك اعياد شعبانيه به ماموريت‌ها و وظايف سپاه حفاظت انصارالمهدي (عج) اشاره كرد و گفت كه علي رغم پرتعداد بودن اين ماموريت‎ها، انجام وظايف در سپاه حفاظت انصارالمهدي (عج) بسيار گرانبها و شيرين است.    وي همچنين با اشاره به تلاش دشمنان براي ايجاد ياس و نااميدي در مردم، اقدامات و تلاش‌هاي رئيس دستگاه قضا و سفر‌هاي استاني ايشان را باعث اميدواري مردم عنوان كرد. برچسب ها: سپاه ، روز پاسدار ، حجت الاسلام رئیسی ، قوه قضائیه ، فرماندهی حفاظت سپاه ، بسیج ، کمک های مومنانه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سپاه روز پاسدار حجت الاسلام رئیسی قوه قضائیه فرماندهی حفاظت سپاه بسیج کمک های مومنانه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سپاه حفاظت انصارالمهدی حضرت اباعبدالله الحسین رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود