Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین باواریایی ها می گوید فقط قهرمان آلمان می تواند سد راه سیتیزن ها شود. 

اوون هارگریوز اعتقاد دارد منچسترسیتی از بهترین شانس خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بروسیا مونشن گلادباخ را ۴-۰ شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها هرگز همراه پپ گواردیولا به نیمه نهایی نرسیده اند و حالا باید دید در این فصل سنت شکنی می کنند یا نه.

این سیتی، بهترین شانس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. مشکل خط دفاعی تیم حل شده است و فکر نمی کنم این تیم دیگر نقطه ضعفی داشته باشد. این بهترین شانس سیتی است. آن ها در تلاش های قبلی ناکام بودند (موناکو، لیورپول و تاتنهام) ولی حالا نه تنها گل نمی خورند، گل های زیادی هم می زنند. آن ها امشب (سه شنبه) چهار شماره ۱۰ درون زمین داشتند. با توجه به فرمی که آن ها دارند، به نظرم می توان گفت چنین چیزی (کسب چهار گانه) امکان پذیر است. آن ها گل های زیادی دریافت نمی کنند. آن ها در ۲۱ مورد از ۲۲ بازی اخیر خود برنده شده اند. همه ما می دانیم جزییات مهم هستند و اگر دقت کافی را نداشته باشید، حذف می شوید. به نظرم پپ می داند که اگر به این سبک بازی کند، می تواند برخی از آن جزییات را به سود تیمش تغییر بدهد. تنها تیمی که به نظرم می تواند جلوی آن ها را بگیرد، بایرن مونیخ است. اگر روز بدی را سپری کنند، ممکن است مثل آنچه مقابل یونایتد دیدیم ببازند. 

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها

  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد