Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر دیداری بوده است که استقلال برنده آن باشد و مهدی قایدی نقشی در این برد نداشته باشد. نیمار آبی پوشان باز هم ترک عادت نکرد. ستاره بوشهری استقلال که روی هر دو گل تیمش در دیدار با ماشین سازی تاثیر مستقیم داشت، تعداد پاس گل های خود را در این فصل به عدد ۴ رساند. جالب اینجاست که مهدی قایدی تاکنون ۴ گل هم در فصل جاری برای استقلال به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، استقلال نیمه نخست دیدار مقابل ماشین سازی را طوفانی آغاز کرد و با دو گل راهی رختکن شد. چهره اول دیدار تبریز کسی نبود جز مهدی قایدی که روی هر دو گل آبی پوشان نقش مستقیمی داشت.

باشوی کوچک در دقیقه ۲۰ با کرنری که به روی دروازه ارسال کرد، پایه گذار گل نخست تیمش بود فقط بخاطر بدشانسی که آورد، این گل به نام بازیکن ماشین سازی ثبت شد تا آمار یک پاس گل از قایدی دریغ شود ولی نمی توان از تأثیرگذاری بالای او روی این گل گذشت.

قایدی در ادامه و در دقیقه ۴۲ روی پاس فوق العاده بابک مرادی موقعیت ایده آلی را به دست آورد که پس از ورود به درون محوطه جریمه، ارسلان مطهری را با دروازه خالی مواجه کرد که مهاجم آبی پوشان کار سختی برای باز کردن دروازه ماشین سازی نداشت.

قایدی که بدشانس بود پاس گل اول او به دلیل گل بخودی بودن ثبت نشد ولی با این وجود با پاس فوق العاده ای که به ارسلان مطهری داد، تعداد پاس گل هایش را به عدد ۴ رساند. قایدی که پیش از این در دو بازی رفت و برگشت مقابل مس رفسنجان و تراکتور پاس گل داده بود، حالا چهارمین پاس گلش را نیز به مطهری داد تا شمار گل های زده و گل سازی او در عدد ۴ مساوی شود و باشوی کوچک هم ۴ گل زده باشد و هم ۴ بار نیز به هم تیمی هایش پاس گل داده باشد.

نکته دیگر درباره قایدی این است او در فصل گذشته ۸ بار به هم تیمی هایش در لیگ برتر پاس گل داد و حالا او به نصف رکورد فصل گذشته اش رسیده است. قایدی البته ۶ گل تا رسیدن به آمار ۱۰ گل فصل قبلش فاصله دارد و باید دید او در ادامه فصل چه آماری در زمینه گلزنی و گل سازی به ثبت خواهد رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی مهدی قایدی ارسلان مطهری مس رفسنجان تراکتور ارسلان مطهری استقلال تراکتور ماشین سازی مس رفسنجان مهدی قایدی ماشین سازی مهدی قایدی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجل رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.این جلسه با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر