Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی آبی ‌پوشان توضیحاتی داد.

به گزارش فارس، در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اخباری منتشر شده که گویا مشکل این باشگاه برای ثبت قراردادهای جدید حل شده است. در این خصوص احمد مددی،مدیرعامل استقلال اظهار داشت: ما چند روز قبل 131 هزار یورو به حساب بودوروف واریز کردیم که متأسفانه به دلیل مسدود شدن شماره حساب، پول به دست این بازیکن نرسید و طی تماسی که با وکیل او داشتیم شماره حساب جدیدی به ما اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما هنوز این پول به حساب مبدا نرسیده است و به اصطلاح برگشت نخورده است. ما هم در مکاتباتی که با وکیل بودوروف داشتیم این موضوع را به اطلاعش رساندیم و او طی ایمیلی که به معاون بین الملل باشگاه استقلال ارسال کرده خطاب به ما گفته؛ به فیفا نامه‌ای ارسال کرده که مشکل عدم وصول پول به باشگاه استقلال برنمی‌گردد و مشکل از طرف آنها نیست، لذا بودوروف رضایت خود را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اعلام می‌کند.

مددی ادامه داد: وکیل بودوروف همچنین در ادامه نامه خود به فیفا نوشته که به باشگاه استقلال تا دو هفته آینده (پایان ماه میلادی جاری) مهلت می‌دهیم تا این مبلغ به حساب بودوروف برسد. با توجه به این نامه‌ای که وکیل این بازیکن به فیفا زده، امیدوار هستیم که آنها با حسن نیت پنجره ما را تا فردا باز کنند. تا بتوانیم قرارداد بازیکنان جدیدمان را ثبت کنیم. هنوز تا این لحظه تاییدیه فیفا به دست ما نرسیده است. به محض این که 131 هزار یورو به حساب مبدأ‌ باز گردد این پول را به شماره حساب جدید واریز می‌کنیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری