Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - آیین اختتامیه نخستین جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی استان کردستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیین اختتامیه نخستین جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی امروز با حضور استاندار، برخی از مدیران، مسئولان روابط‌عمومی و اصحاب رسانه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان با انعکاس اخبار و شایعات دروغین دنبال ناامیدی مردم هستنداستاندار بوشهر: حضور حداکثری در انتخابات1400 نظام را مقابل توطئه دشمنان بیمه می‌کند

پس از اعلام فراخوان و اعلام حضور 41 روابط‌عمومی در نخستین جشنواره پایگاه‌های اطلا‌ع‌رسانی استان، آثارها بررسی و با نظر هیئت داوران 10 روابط‌عمومی برتر شناسایی و امروز از آنان تجلیل شد. این مراسم را از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم ببینید:

انتهای پیام/488/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره پایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • آمار شوکه‌کننده از تجاوزات اشغالگران به بخش کار و اقتصاد غزه
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه