Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:07:43 GMT

شمار داوطلبان شورا در ۴ شهر قشم به ۷۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۱۰۰۰

شمار داوطلبان شورا در ۴ شهر قشم به ۷۴ نفر رسید

گروه استان‌ها _ فرماندار شهرستان قشم گفت: با تکمیل مدارک مورد نیاز ثبت نام پس از پایان مهلت قانونی، شمار داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی در چهار شهر شهرستان قشم به ۷۴ نفر رسید که سهم بانوان از این تعداد ۱۰ نفر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علیرضا نصری با بیان اینکه با افزایش ساعت ثبت‌نام از داوطلبان علاقمند حضور در انتخابات شورای شهر در قشم آمار داوطلبان به 74 نفر رسید، اظهار داشت: بیشترین تعداد داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به ترتیب مربوط به شهر قشم با 38 نفر ثبت نامی، سوزا 14، طبل 12 نفر و درگهان با 10 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از مجموع 10 نفر بانوی ثبت‌نام کننده، هفت نفر به شهر قشم، دو نفر شهر طبل و یک نفر به شهر سوزا مربوط می‌شود.

نصری یادآور شد: ثبت نام 18 نفر از داوطلبان از طریق غیر حضوری، 10 نفر به وسیله دسکتاپ در شهر قشم، هشت نفر شهر طبل، یک نفر شهر سوزا و یک نفر درگهان از طریق دفتر پیشخوان و بقیه به صورت حضوری، انجام شده است.

به گفته فرماندار قشم کسانی که موفق نشده بودن ثبت نام غیر حضوری خود را به‌صورت کامل تکمیل کنند طبق پیامک ارسالی به آنان تا ساعت 14 روز چهارشنبه مهلت تکمیل ثبت نام داشتند که دو نفر از  شهر سوزا با تکمیل ثبت نام به جمع داوطلبان اضافه شدند و لیست 72 نفره ثبت نامی‌ها به 74 نفر افزایش یافت.

بر اساس این خبر، در میان داوطلبان از نظر سنی به ترتیب بالا و پایین‌ترین آمار متعلق به  یک نفر با 70 و دو نفر زیر 30 سال گزارش شده و 36 تا 45 سال با سی و شش نفر متقاضی و سپس 30 تا 35 نفر با پانزده نفر متقاضی بیشترین آمار سنی داوطلبان را به خود اختصاص داده است.

615 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر در استان سمنان نام‌نویسی کردند987 نفر در استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند1130 نفر در استان همدان برای ‌انتخابات شوراها‌ ثبت نام کردند

یک نفر دارای مدرک زیر دیپلم، یک نفر حوزوی، پنج نفر با مدرک دکترا، چهار نفر دیپلم، 10 نفر فوق دیپلم، 18 نفر کارشناس ارشد و 35 نفر با مدرک لیسانس نیز سطح تحصیلی داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرستان قشم را تشکیل می‌دهند.

همچنین حضور 25 نفر از داوطلبان دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر هستند، سه پزشک، هشت فرهنگی، 23  کارمند، دو استاد دانشگاه، یک وکیل و یک بازنشسته از دیگر نکته‌های قابل توجه در میان داوطلبان عضویت ششمین دوره شوراهای اسلامی چهار شهر شهرستان قشم است.

شایان ذکر است؛ شرط نخست ورود به شورای اسلامی تایید نهایی توسط دستگاه‌های مسئول و در نهایت کسب رای مردم در خرداد 1400 است.

بر اساس برنامه اعلام شده‌ هشتم اردیبهشت 1400 نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها به داوطلبین شوراهای اسلامی شهر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/7558/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شوراهای اسلامی شهرستان قشم ششمین دوره اسلامی شهر شهر قشم ثبت نام یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی بعدازظهر سه شنبه در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفاظت و صیانت از شأن و کیان شورا تذکر داد و گفت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به شهردار کرج تذکر می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل کرده‌اید.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر افزود: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هر یک به قدر کفایت زمان و انرژی می‌طلبد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی شود.

محمدی با تاکید بر اینکه شهردار کرج انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر کند، بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

کد خبر 6086893

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد