Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -  اسامی شعب کشیک و زمان فعالیت بانک سینا در ایام نوروز 1400 اعلام شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، به منظور ارائه خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان در ایام تعطیل نوروز، شعب منتخب این بانک و واحدهای ستادی (بنا بر ضرورت) در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه سال 1400 از ساعت 9 الی 12 فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، اسامی شعب کشیک بانک سینا در نوروز 1400 در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی https://www.sinabank.ir قابل مشاهده است.
همچنین به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان، کارکنان شعب بانک سینا در خصوص پول گذاری در دستگاه های خودپرداز طی روزهای تعطیل اقدام می نمایند و کارشناسان انفورماتیک مدیریت های مناطق نیز جهت پشتیبانی از این امر حاضر خواهند بود. مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا به شماره 02141731 نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بانکی هموطنان خواهند بود.

جهت مشاهده لیست شعب کشیک اینجا را کلیک نمایید.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سینا شعب کشیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور