Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «نورالدین فرزادی پور» چهارشنبه شب در جلسه ای با حضور هیات های اجرایی و نظارت با تبریک اعیاد شعبانیه در آستانه سال نو افزود: برگزاری انتخابات یکی از رخ دادهای مهم و سرنوشت ساز و تعیین کننده در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 وی اظهار داشت: فراهم آوردن زمینه مشارکت و همراهی مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات می‌تواند نقطه عطفی در حمایت و همراهی با نظام اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: این رسالت و مسوولیت عوامل مختلفی را به عنوان ارکان برگزاری انتخابات در ساختار نظام جمهوری اسلامی تعریف کرده که یک بخش اجرای انتخابات و وظیفه وزارت کشور است.

 فرزادی پور ادامه داد: وزارت کشور موظف است با تمهیدات و مقدمه های لازم شرایط برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌طرفانه و قانونمند را فراهم کند .

او اظهار داشت: دیگر ابزار اساسی و اصولی این است که انتخابات را به وسیله خود مردم برگزار کنیم به گونه ای که با شکل‌گیری هیات‌های اجرایی وزارت کشور وظایف خود را انجام دهیم.

وی گفت: هیات اجرایی امین و امانتدار مردم و به نمایندگی از مردم می‌خواهند انتخابات را برگزار کنند و به نوعی قانونگذار هیات نظارت را برای نظارت بر حسن اجرای قانون و نحوه اجرای فرایند انتخابات تعریف کرده و رسالت نظارت به افرادی واگذار کرده که با فرآیند انتخابات پیش بینی شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: دستگاه نظارتی حق دخالت در برگزاری انتخابات را ندارد اما می تواند نظارتش به طور تمام و کمال باشد، چنانچه هیات اجرایی به عنوان مجریان انتخابات انحرافی را از مسیر فرایند قانونی داشته باشند در جایگاه نظارتی خود به عملکرد انجام شده خدشه بگیرند.

فرزادی پور ادامه داد: هیات نظارت تنها نظارت کننده و به نوعی تماشاگر بازیگری در عرصه اجرای انتخابات  است، از این رو رفتار صحیح قانون در مسیر انجام وظیفه این اجازه را به هیات نظارت خواهد داد که بر عملکرد ضعیف به هر شکل ممکن ورود پیدا کند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد. 

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.                                                                   

برچسب‌ها سرپل ذهاب انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی مشارکت اجتماعی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی مشارکت اجتماعی اخبار کنکور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس