Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@21:59:04 GMT

شیوع گسترده ویروس انگلیسی در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۱۱۶۱

انستیتو "رابرت کخ" آلمان از شیوع گسترده کرونای انگلیسی در این کشور خبر داده و اعلام کرده که از هر سه مبتلا در آلمان ۴ مورد به کرونای انگلیسی مبتلا می شوند.

به این ترتیب ویروس انگلیسی به ویروسی غالب در کشور آلمان تبدیل شده است که ۷۲ درصد مبتلایان به کرونا را آلوده می کند.

هفته گذشته انستیتو رابرت کخ آلمان سهم آلودگی به ویروس انگلیسی در این کشور را ۵۵ درصد اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک ماه و نیم پیش هم سهم آلودگی به این ویروس در آلمان ۶ درصد اعلام شده بود.

انستیتو رابرت کخ آلمان با توجه به نسبت بالای آلودگی به ویروس انگلیسی افزایش چشمگیر آمار مبتلایان را پیش بینی کرد.

"ینز اشپاهن"، وزیر بهداشت آلمان هم از توقف واکسن آسترازنکا در کشورش حمایت کرده و تاکید کرد که این نشان دهنده این است که نظارت بر کمپین واکسیناسیون شکل می گیرد.

نتایج این نظرسنجی که از طرف موسسه فورسا انجام شده است نشان می دهد که ۴۸ درصد شهروندان روند کمپین واکسیناسیون در کشورشان را بیشتر بد و ۴۰ درصد هم بسیار بد ارزیابی می کنند. تنها یک درصد بر این عقیده بودند که این روند به خوبی جریان دارد. ۹ درصد هم آن را خوب ارزیابی می کنند.

آلمان کنترل های مرزی خود با جمهوری چک و منطقه تیرول اتریش برای مهار کرونا را به مدت دو هفته دیگر تمدید می کند. این خبر را یک سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد.

وزیر کشور آلمان هم در گفتگویی ابراز امیدواری کرد که این کنترل های مرزی با اتریش زودتر و در طول ماه مارس لغو شود. روز پنج شنبه قرار است وزیر کشور آلمان در برلین با صدر اعظم اتریش دیدار و در این باره گفتگو کند

تمدید کنترل های مرزی با تیرول اتریش خشم مقامات این منطقه را برانگیخته است.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای ۱۳۴۳۵ مورد جدید به کرونا در عرض ۲۴ ساعت خبر داد که افزایش چشمگیری نسبت به مبتلایان روزانه در این روز در هفته گذشته داشته است. در این مدت ۲۴۹ نفر دیگر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند

جدیدترین آمارها نشان می دهد که تا به حال در آلمان ۲۵۹۸۷۴۴ نفر به کرونا مبتلا شده و ۷۴۴۹۹ نفر هم در اثر ابتلا به آن جان داده اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کرونای انگلیسی ویروس انگلیسی آلمان اتریش واکسیناسیون وزارت کشور ویروس کرونا ویروس انگلیسی رابرت کخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان

وزیر کشور آلمان با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، تحول در دفاع غیرنظامی و همچنین نظامی را درخواست کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، "نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان معتقد است که این کشور نیز باید از نظر دفاع مدنی خود را تغییر دهد.

وی در این باره به خبرگزاری آلمان گفت: «ما باید سرمایه‌گذاری‌های مهم بیشتری در سیستم‌های هشدار خوب، هلیکوپترهای مدرن و سایر تجهیزات انجام دهیم.

این وزیر آلمانی تاکید کرد: همین امر در مورد حفاظت موثر از زیرساخت های حیاتی و مراقبت در صورت بروز بحران صدق می کند.

فایزر همچنین گفت که تجاوز روسیه به اوکراین به یک وضعیت امنیتی کاملاً تغییر یافته منجر شده است که در درجه اول در میان شرکای شرقی اتحادیه اروپا و ناتو مانند کشورهای بالتیک، اما همچنین از طریق تهدیدات سایبری مانند حملات سایبری، جاسوسی و انتشار اطلاعات نادرست در اینجا دیده می شود.

وی افزود: این بدان معناست که: «علاوه بر بازدارندگی و دفاع نظامی، ما باید حفاظت غیرنظامی را نیز تقویت کنیم، بنابراین به گفته وی وزارت کشور فدرال به طور فشرده با وزارت دفاع بر روی یک طرح عملیاتی برای دفاع نظامی و غیرنظامی کار می‌کند.

به گفته وی وزارت بهداشت و اداره حمل و نقل نیز در کار بر روی به اصطلاح OPLAN که به عنوان طرح محرمانه طبقه بندی شده و اکنون در نسخه اولیه در وزارت دفاع موجود است، مشارکت دارند.

تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیاناعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی