Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم در بازی رفت با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.

آاس رم در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میهمان شاختار دونتسک است. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی آاس رم گفت:

با بسیاری از اعضای شاختار دونتسک از جمله کاسترو سرمربی این تیم، دوست هستم اما فردا برای 90 دقیقه رقیب یکدیگر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوکراین هم به دنبال پیروزی هستیم. می خواهیم در دفاع عملکرد خوبی داشته باشیم و موقعیت های مناسب گلزنی ایجاد کنیم. اگر یک گل بزنیم، شرایط برای شاختار دونتسک بسیار دشوار می شود. نتیجه خوبی در دور رفت گرفتیم اما برای دفاع به اوکراین نیامده ایم. شاختار تیم با کیفیتی است که بازیکنان خوبی دارد. آنها تلاش می کنند تا نتیجه را برگردانند.

لحظات خوبی در اینجا داشتم؛ قهرمانی های زیادی با شاختار تجربه کردم. بهترین لحظه من در اوکراین وقتی بود که به سه گانه داخلی رسیدیم. بازگشت به اینجا مثل بازگشت به خانه است. هنوز در اوکراین، خانه ای دارم. همسر و پسرم، اوکراینی هستند. همانطور که می دانید، همسرم طرفدار شاختار دونتسک است اما او از برد رم در بازی رفت خوشحال شد. روند کار شاختار دونتسک را پیگیری می کنم و از بردهای این تیم خوشحال می شوم اما فردا برای 90 دقیقه، رقیب آنها خواهم بود.

پائولو فونسکا در کنار همسر و پسرش

 

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!