Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند پس از پیروزی ۲-۰ استقلال مقابل ماشین سازی در لیگ برتر از خوشحالی خود برای قرار گرفتن در جایگاه منصور پورحیدری خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال از اینکه در جایگاه افرادی چون مرحوم منصور پورحیدری قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد.

فراز کمالوند پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت:

جا دارد پیش از هر چیز فرارسیدن عید نوروز را خدمت همه مردم، علی‌الخصوص مردم تبریز تبریک بگویم و امیدوارم این بیماری هم هرچه زودتر از کشور ما برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی بود و تیم ماشین‌سازی خیلی انرژی گذاشت. در بازی‌هایی که یک طرف قضیه استقلال، پرسپولیس و تراکتور هستند تیم‌های مقابل با تمام انرژی بازی می‌کنند. به نظر من ما مستحق کسب سه امتیاز دیدار مقابل ماشین‌سازی بودیم.

وی درباره رابطه خوبش با فرهاد مجیدی گفت:

من با فرهاد رفاقت ۳۰ ساله دارم و اخیراً هم که مقبول مسئولیت در استقلال کرد با من درباره مدیریت فنی استقلال صحبت کرد. خیلی خوشحالم که در جایگاهی قرار گرفتم که مردان بزرگی مثل پورحیدری در آن جایگاه بوده‌اند و ان‌شاءالله بتوانم ذره‌ای به استقلال کم کنم. 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که از شرایط ماشین‌سازی ناراحت است، خاطرنشان کرد:

نه اینکه از شرایط ماشین‌سازی ناراحت نباشم، اما بیشتر از شرایط زمین ورزشگاه شهیدسلیمانی ناراحت هستم. برای آن زمین مخملی که ما در آن بازی می‌کردیم خیلی ناراحت شدم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال منصور پورحیدری استقلال باشگاه استقلال فراز کمالوند مربی استقلال منصور پورحیدری ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی پرهیجان در خانه مقابل سپاهان متوقف شد. هواداران سپاهان در این بازی پایین جایگاه بانوان پرسپولیس نشسته بودند که این موضوع جنجالی شد.

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای نوشت: باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند."

دیگر خبرها

  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی