Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامل گلباغی گفت: اجرای طرح شنبه‌های کتاب گامی در راستای رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد استان کردستان و آشنایی بچه‌های مساجد با کتاب‌های مفید خواهد بود.

کامل گلباغی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: طرح ملی شنبه‌های کتاب که از .بان ماه در سراسر کشور رقم خورد از طرح‌های کانون‌های مساجد بود که با استقبال بچه‌های مسجدی در استان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شنبه‌های کتاب گامی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق بخشی به کتابخانه‌های مساجد است، افزود: آشنایی با کتاب‌های مفید، افزایش سرانه مطالعه و ترویج نهضت مطالعه مفید از اهداف طرح ملی شنبه‌های کتاب به شمار می‌رود.

 

وی خاطر نشان کرد: براساس اجرای طرح شنبه‌های کتاب هر هفته یک کتاب به اعضای کانون‌های مساجد معرفی می‌شود که اعضای کانون پس از مطالعه در آزمون کتاب مربوطه شرکت خواهند کرد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: کانون‌های مساجد کردستان علاوه بر مطالعه و شرکت در آزمون کتابخوانی، در راستای ثبت کتابخانه مساجد، بروزرسانی کتابخانه و آموزش کتابداران فعالیت خواهند کرد.

 

گلباغی موضوع کتاب را یکی از رواق طرح ملی ایران قوی دانست و بیان کرد: طرح ملی ایران قوی نیز از طرح‌های اثرگذار و موفق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که منجر به ایجاد رقابت و همدلی میان بچه‌های مسجدی شده است.

 

وی در پایان نور، دانش، رسانه، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، کارآفرینی و فناوری را از دیگر رواق طرح ملی ایران قوی خواند .

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شنبه های کتاب مساجد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کردستان اجرای طرح شنبه های کتاب طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود