Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:33:28 GMT

قصاص پایان یک لحظه عصبانیت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۱۲۸۴

پسر جوانی که به خاطر تقلب در بازی عصبانی شده و دوستش را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد.

به‌ گزارش ایران، این حادثه خونین تابستان امسال در حالی رخ داد که چند پسر جوان برای میهمانی به خانه یکی از دوستان شان رفته بودند اما وقتی سرگرم پاسور بازی بودند با هم درگیر شدند و صاحبخانه به‌نام سعید به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مأموران پلیس برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند شاهدان حاضر در صحنه مدعی شدند یکی از میهمانان به‌نام کوورش باعث قتل سعید شده است اما بعد از درگیری فرار کرده است.

به این ترتیب بررسی‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد و بعد از چندین روز تحقیق سرانجام کوروش بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد و گفت در یک لحظه عصبانیت با چاقو به دوستش ضربه زده است. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شده و درخواست صدور حکم قصاص کردند. آنها گفتند حاضر به گذشت نیستند و تنها چیزی که آرام شان می‌کند صدور حکم قصاص است.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من خیلی پشیمان هستم. روز حادثه من و تعدادی از دوستان مشترکمان در خانه سعید بودیم. ما خیلی صمیمی بودیم و ارتباط خوبی هم با هم داشتیم. بعد سعید پاسور آورد که بازی کنیم چند دست که با هم بازی کردیم متوجه شدم او تقلب می‌کند و با تقلب برنده می‌شود. من اعتراض کردم و گفتم چرا تقلب می‌کنی. اما عصبانی شد و فحاشی کرد. از شنیدن حرف‌هایش خیلی ناراحت شدم و کنترلم را از دست دادم. در یک لحظه چاقو را برداشتم و به سمتش حمله کردم و یک ضربه هم بیشتر نزدم همان یک ضربه باعث مرگش شد.

متهم در پاسخ به این سؤال که چاقو را از کجا آورده است، گفت: من چاقو را از بشقاب میوه خوری برداشتم. در بشقاب برای میهمان ها میوه گذاشته بودند و ما داشتیم بازی می‌کردیم و میوه می‌خوردیم.

بعد از پایان دفاعیات متهم و وکیل مدافع او هیأت قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را با توجه به مدارک موجود در پرونده به قصاص محکوم کردند. این رأی ظرف 20 روز قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حداقل دستمزد اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه روز پاسدار عیسی شریفی محمود سیف قصاص لحظه عصبانیت حداقل دستمزد اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه روز پاسدار عیسی شریفی محمود سیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران

سیدحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رییس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود ۹ پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص ۹ انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

کد خبر 6094969

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد