Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ 27 اسفند 1350 تیم فوتبال کروزیروی برزیل به تهران آمد تا در ورزشگا نوساز آزادی، با تیم پرسپولیس دیدار کند. این بازی که به نوعی افتتاحیه رسمی ورزشگاه آزادی هم به حساب می آمد، در حضور 80 هزار هوادار برگزار شد و بازی با نتیجه 4-2 به سود نماینده برزیل خاتمه یافت.

همایون بهزادی و صفر ایرانپاک گل های پرسپولیس در این بازی را زدند که گل ایرانپاک اولین گل یک بازیکن ایرانی در استادیوم آزادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توستائو ستاره آن روزهای فوتبال برزیل هم با گشودن دروازه پرسپولیس، اولین گلزن تاریخ استادیوم آزادی لقب گرفت.

254 251

کد خبر 1496718

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیستم همایون بهزادی مجموعه ورزشی آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!