Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملازینلی با اشاره به اجرای برنامه های نوروز ۱۴۰۰ گفت: ۴ برنامه فاخر همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۰ توسط این سازمان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازیزد، « عباس ملازینلی» در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در نوروز 1400 گفت: برنامه های سازمان سیما و منظر شهرداری در بخش های مختلف شهر اجرا شده ولی سازمان فرهنگی شهرداری با تصمیم ستاد کرونا اجازه اجرای برنامه های شهری پیدا نکرده است اما ما سعی کردیم تا برنامه های خود را در بخش فضای مجازی و به صورت غیر حضوری دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد بیان کرد: ما معتقدیم که مطالبه فرهنگی و اجتماعی باید به عنوان مطالبه اصلی مردم از شهرداری ها باشد تا با رویکرد جدی به این امر وارد شود.

وی افزود: 25 اداره کل در استان در حوزه فعالیت های سازمان فرهنگی، اجتماعی و شهرداری یزد قرار دارند فلذا اگر مردم انتظار گسترده ای از سازمان داشته باشند بعید نیست.

ملازینلی گفت: در راستای اجرای برنامه های نوروزی تعداد 4 برنامه فاخر را در استان اجرا می کنیم که شامل جشنواره قصه هفت سین، با بیش از 30 هفت سین و اجرای برگزیدگان در صدا و سیما، جشنواره خش خورانه در بخش فرهنگ غذایی با حضور بیش از 150 خانواده در 12 قسمت، خونه ننه آقا با اهداف آموزشی و شهروندی و برنامه تحویل سال به مدت 4 ساعت است.

وی گفت: در این راستا تعداد 38 عنوان برنامه اجتماعی، ورزشی، گردشگری و هنری را در این زمان داریم که در فضای مجازی ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد بیان کرد: همچنین جشنواره تولیدات سازمان با بیش از 400 عنوان برنامه در قالب های مختلف از برنامه های فاخر دیگر ما است که بازخوانی تولیدات سازمان به مردم ارائه می شود.

ملازینلی بیان کرد: سایت گردشگری با 3 زبان دنیا نیز از دیگر اقدامات سازمان است که به زبان های فارسی، عربی و چینی به معرفی یزد می پردازند که به زودی راه اندازی می شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در راستای کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: سازمان به عنوان کمیته فرهنگی کنگره شهدا است که همچنین اجرای اختتامیه کنگره در روز دهم فروردین ماه را نیز به عهده دارد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرداری یزد شبستان یزد ایام نوروز اجرای برنامه سازمان فرهنگی شهرداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و روستای خوزنین با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ که برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گسترد علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902115

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز