Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان   پیکر زنده یاد یارمحمد عرب‌عامری از پیشکسوتان دفاع مقدس و نماینده مردم گرمسار در مجالس دوم و سوم در زادگاهش کهن آباد به خاک سپرده شد.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این نماینده ادوار مجلس و همچنین مراسم ختم وی به دلیل شیوع کروناویروس و لزوم حفاظت از سلامت مردم با حضور حداقلی دوستدارانش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام آرامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار،رضایی رئیس صندوق بازنشستگی صداوسیما جمهوری اسلامی، ا

جمعیت گرمساری های مقیم سمنان و همچنین شماری از مسوولان استان و شهرستان های گرمسار و آرادان با صدور اطلاعیه هایی درگذشت این رزمنده دوران دفاع مقدس و نماینده انقلابی ادوار مجلس را تسلیت گفتند.

سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار از یارمحمد عرب عامری به عنوان الگویی مناسب و از چهره های خدوم و انقلابی دیار گرمسار نام برد.
در تسلیت امام جمعه گرمسار آمده است: درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب و چهره خدوم ، مومن و انقلابی ، دوست و برادر عزیز حاج یار محمد عرب عامری عمیقاً ما را غمگین نمود ایشان در دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی در خط مقدم و از موثرین اصلی در شهرستان بوده و بعد از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، دو دوره  نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مسئولیت های خطیر دیگر مجاهدانه و خالصانه به این نظام مقدس و مردم عزیز شهرستان گرمسار و کشور عزیزمان خدمت کردند ، سپس سال ها فکر و قلب و قلم خود را در راه فرهنگ  شهید و شهادت به کار گرفته و آثار با ارزشی به یادگار گذاشتند و در سال های پایانی عمر شریفشان در عین اینکه در اکثر عرصه های مهم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان گرمسار از جمله شورای فرهنگ عمومی ، حضور بسیار مفید و موثری داشتند ، با الهام الهی وارد عرصه طب اسلامی - ایرانی شدند و خدمات بسیار ارزنده ای به مردم شهرستان ارائه نمودند 
ساده زیستی و زهد، تواضع و فروتنی، مردمی بودن و عشق به خدمت و رسیدگی به فقرا تا آنجا که بخش مهمی از حقوق دوران نمایندگی خود را به فقرا اختصاص می دادند از جمله ویژگی های ایشان بود که برای آحاد مردم و صاحب منسبان و بالاخص جوانان جویای نام و منصب خدمت، به ویژه در آستانه انتخابات الگوی بسیار مناسبی خواهد بود.
بنده این مصیبت را به مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان ، خانواده معظم ایشان و تمامی دوستان و علاقه مندان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

همچنین رئیس صندوق بازنشستگی صداوسیما کشور در پیام تسلیتی، به تمجید از روحیات متهدانه و انقلابی این نماینده ادوار مجلس و پیشکسوت جهاد و شهادت پرداخته است.

مجتبی رضایی  رئیس صندوق بازنشستگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن تسلیت به خانواده مرحوم حاج یار محمد عرب عامری، از نماینده فقید مردم گرمسار و آرادان، به عنوان یکی از بزرگان این خطه که عمری را در خدمت بی منت به مردم گذرانید یاد کرده است.

وی با بیان اینکه مرحوم عرب عامری به پاکدستی، خلوص و صداقت و  ولایتمداری مشهور بود، افزود این مرحوم، فردی فرهیخته و انسانی سالم، متعهد، انقلابی و پاکدست بود و در سلامت کردار و گفتار، زبانزد خاص و عام بود.
در این پیام تسلیت آمده است مردم حقشناس و شریف گرمسار، آرادان و ایوانکی خاطرات خوب و ارزشمندی از خدمات و تلاش های  این مرحوم در مجلس شورای اسلامی برای رشد و توسعه و آبادانی منطقه  دارند.
رضایی در پیام تسلیت خود ضمن ابراز همدردی و تعزیت به خانواده و بستگان و دوستان انمرحوم، از خداوند سبحان علو درجات او و همچنین صبر و شکیبایی برای بازماندگان، مسئلت داشت.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گرمسار گرمسار و آرادان عرب عامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد