Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان ضمن تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر اظهار داشت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت‌ها باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد.

او افزود: مردم باید به طور محسوس متوجه نظارت بر بازار از سوی اعضای کمیته تنظیم بازار شهرستان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آخرین محدودیت‌های کرونایی در بروجن اعلام شد

ملکی اضافه کرد: در ماه جاری ۴۰۰ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک بهداشتی، اماکن، تعزیرات حکومتی، بسیج وصمت از بازار انجام شده و ۱۳۶ واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

او ادامه داد: ۶۲ تن میوه شامل ۴۰ تن پرتقال و ۲۲ تن سیب به منظور تنظیم بازار میوه پایان سال و شب عید وارد شهرستان شده و توسط ۹ عامل مجاز فروش در شهر‌های شش گانه درحال توزیع است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود