Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@20:26:08 GMT

آماده‌باش پلیس راهور در بهشت زهرا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۵۰۶

آماده‌باش پلیس راهور در بهشت زهرا

خبرگزاری ایسنا: سردار محمدحسین حمیدی درباره تمهیدات پلیس برای پنجشنبه و جمعه آخرسال در بهشت زهرا گفت: پیش‌بینی ما افزایش سفرها به مقصد بهشت زهرا (س) در روزهای پایانی سال است و از این رو ماموران پلیس نیز در تمامی معابر داخلی بهشت زهرا و همچنین معابر منتهی به بهشت زهرا در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهندکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درخواست ما از مردم این است که با توجه به شرایط کرونا و حجم بالای ترافیک طی این دو روز حتی الامکان به بهشت زهرا مراجعه نکنند و با مدیریت زمان در زمان های دیگر اقدام به زیارت اهل قبور داشته باشند گفت: بهتر است شهروندان زمان زیارت اهل قبور را به روزهای دیگری موکول کنند، اما اگر باید در بهشت زهرا حضور داشته باشند، لازم است که حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور طولانی مدت در محل بهشت زهرا خودداری کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عوامل پلیس راهور تهران با تخلفات  رانندگی و به خصوص تخلفاتی که سبب کندی ترافیک و اخلال در آن شود برخورد خواهند کرد، گفت: پارک دوبل، حرکت خلاف جهت، توقف در محل های  ممنوعه و ... از جمله مواردی است که با آن برخورد خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس بهشت زهرا س بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی

خیابان جمالی در منطقه ۴ شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهریار افندیزاده؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه خیابان جمالی در منطقه 4 شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکارهای روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندیزاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی ـ غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

افندیزاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودروها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودروها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تاخیر و زمان تردد خودروها می‌شود.

احداث پل جدید در آزادراه تهران ـ کرج

بر اساس این گزارش، کمیته شبکه معابر، از کمیته‌های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • (ویدیو) سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا +ویدئو
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است