Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران سراسر استان در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی علی‌رغم داشتن مرزهای مشترک گسترده با کشورهای همسایه در ثبات امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران حاضر در جلسه تاکید کرد: همه دست اندرکاران انتخابات باید تلاش کنند در برگزاری آن ضوابط قانونی بطور کامل رعایت شود و از اقدامات سلیقه‌ای پرهیز کنند.

وی در همین راستا ادامه داد: فرمانداران در زمینه انتخابات بایدها و نبایدها را رعایت کنند تا شائبه طرفداری از فرد یا گروه خاصی ایجاد نشود.

معتمدیان اعتماد عمومی را مهم ترین سرمایه اجتماعی کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باید از این سرمایه اجتماعی مراقبت کنند تا خدشه‌ای به آن وارد نشود.

استاندار خراسان رضوی افزود: یکی از مهمترین اهداف مدیریت استان برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری و آرامش و امنیت کامل است.

وی ضمن اشاره بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل برای برگزاری انتخابات باشکوه تاکید کرد: همه عوامل دخیل در انتخابات باید بدون جانبداری پای کار بیایند.

معتمدیان خاطرنشان کرد: باید تمام شرایط فراهم شود تا مردم، افراد مورد نظر خود را در کمال امنیت و سلامت انتخاب کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: توصیه ما به فرمانداران تعامل حداکثری با مجموعه‌های نظارتی است چرا که در سایه این تعامل امورات به نحو احسنت پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید ارتباطات خود را با مردم افزایش دهند، تاکید کرد: پاسخگو بودن باید در دستور کار فرمانداران باشد.

معتمدیان با تاکید بر ارتباط هرچه بیشتر مدیران و فرمانداران با رسانه‌ها گفت: رسانه‌های تاثیرگذار نقش ویژه‌ای در توسعه همه‌جانبه هر منطقه دارند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی