Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده طرح از عید مبعث تا نیمه شعبان در کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به منظور نشاندن لبخند برلبان خانواده های نیازمند در آستانه سال نو، بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان طرح از عید مبعث تا نیمه شعبان را در محل کانون راه اندازی نموده اند تا بتوانند با دریافت کمک های مردمی، بسته های معیشتی خریداری و در اختیار این خانواده ها قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این منظور خیرین علاقمند به شرکت در این طرح و اهداء بسته های معیشتی عیدانه برای خانواده های نیازمند می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۱۰-۴۰۳۵ و یا پرداخت آنی۵۲۵۲# *۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

جلسه شورای فرماندهی پایگاه بسیج انصارالمهدی «عج» با حضور فرمانده حوزه شهید اشتری پیرامون برنامه های جشن اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه های این مسجد در اعیاد شعبانیه بود.

 

تهیه و آماده سازی ۷۰ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی، جابجایی اقلام بسته های معیشتی برای آماده سازی و تحویل به خانواده های نیازمند همزمان با شب عید و اعیاد شعبانیه با مساعدت ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز از دیگر اقدامات بچه های این مسجد است.

فعالیت های و اقدامات خیرخواهانه این مسجد با همکاری پایگاه بسیج انصارالمهدی(ع) و طاهره، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع)، مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی و کانون فرهنگی شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ انجام می شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بچه های مسجد امام حسین ع کوی فرهنگ زنجان مسجد امام حسین ع کوی فرهنگ زنجان کانون شهدای هسته ای جمع آوری کمک های مردمی بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه

دریافت 40 MB کد خبر 6090924

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه