Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:53:10 GMT

اجرای 3 طرح‌ مشوق اشتغال در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۵۸۵

اجرای 3 طرح‌ مشوق اشتغال در آذربایجان‌غربی

محمد امید فرخی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت:  امسال برای ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال های موجود سه طرح مشوق بیمه‌ای، طرح کارورزی و طرح یارانه دستمزد در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در طرح یارانه دستمزد، هزار و ۲۲۵ نفر سهمیه استان بود که بیش از این سهمیه جذب شد، افزود: در این طرح کسانی که با حفظ اشتغال موجود افراد را از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جذب کنند دولت ۳۰ درصد حداقل دستمزد را به عنوان یارانه به کارفرما به مدت یکسال پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اضافه کرد: در طرح مشوق بیمه‌ای نیز کارفرمایانی که از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیرو جذب می‌کنند به شرط حفظ اشتغال قبلی، از طریق دولت سهم بیمه کارگران پرداخت می‌شود و حداقل مدرک لازم برای بهره‌مندی از این طرح دیپلم است.

فرخی افزود: در طرح کارورزی نیز که از سال ۱۳۹۶ اجرای آن آغاز شده و در خصوص جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است به ازای جذب هر لیسانس ۵۰۰ هزار تومان، فوق لیسانس ۶۰۰ هزار تومان و دکترا ۷۰۰ هزار تومان  دولت به کارفرمایان به مدت سه ماه پرداخت می‌کند که در این مدت در صورت توافق  کارفرما با کارورز تا ۲۱ ماه قراداد بسته می‌شود و دولت در این مدت سهم ۲۳ درصد بیمه بیکاری سهم کارفرما را پرداخت می‌کند.
 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال آذربایجان غربی رفاه اجتماعی طرح کارورزی خبرگزاری فارس ارومیه فرخی کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی حق بیمه بیمه بیکاری خبرگزاری فارس کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن