Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الحرمین به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان المعظم برای برگزاری جشن های باشکوه در این ماه آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، با فرارسیدن ماه شعبان المعظم، کربلای معلی شاهد جشن های باشکوه به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع)  و میلاد صاحب الزمان حجت بن الحسن عسکری(عج) است و فضای بین الحرمین مملو از شادی و شعف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علاء عماد بدر الیاسری» مسئول واحد رسانه در بخش بین الحرمین گفت: فضای بین الحرمین برای استقبال از جشن های این ماه معظم آماده شده است. به طوری که نمادهای زینت و شادی در سراسر بین الحرمین دیده می شود.

 

الیاسری افزود: مسئولان بین الحرمین اطراف بیرونی حرم اباالفضل العباس تا حرم برادرش امام حسین(ع) را تزیین و چراغانی کردند و تابلوهای نوری رنگی که نورشان بین الحرمین را پوشانده است، نصب کردند.

 

وی ادامه داد: 30 پارچه نوشته به اندازه یکسان نیز در مکان های مختلف بین الحرمین نصب شده است. روی این پارچه ها گفته ها و سخنان ائمه اطهار(ع) درباره اهمیت این مناسبت ها و شخصیت هایی که میلادشان در این ماه مبارک است، نوشته شده است. این پارچه نوشته ها به روشی زیبا و هنری و متناسب با محیط اطراف آن نصب شده است. این پارچه نوشته ها به طور مساوی در بین الحرمین تقسیم شده است و بین چراغ برق ها قرار گرفته است.

 

بخش بین الحرمین برنامه خدماتی، امنیتی و بهداشتی را متناسب با شرایط کنونی آماده کرده است و تلاش می کند تا بهترین خدمات را به زایران ارایه کند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عباس ماه شعبان بین الحرمین بین الحرمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس