Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:13:37 GMT

پاداش ۹ میلیونی در انتظار مدال‌آوران هاکی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۷۸۵

پاداش ۹ میلیونی در انتظار مدال‌آوران هاکی

رئیس فدراسیون هاکی می‌گوید مجوز شورای برون مرزی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با پاداش بوده است، به همین دلیل تلاش می‌کنند تا حق مدال‌آوران این رشته تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ پرداخت شود.

تیم ملی هاکی داخل سالن ایران ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸ برای هشتمین دوره قهرمان رقابت‌های داخل سالن آسیا شد اما بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان به برخی از رشته‌ها که در المپیک و بازی‌های آسیایی حضور ندارند، پاداش تعلق نمی‌گیرد بنابراین زمانی که وزارت پاداش مدال‌آوران سال ۹۷ و ۹۸ را پرداخت کرد، خبری از هاکی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اتفاق ملی‌پوشان هاکی اعتراض کردند و معتقد بودند این رشته با اینکه همیشه عناوین معتبری چون سومی جهان و قهرمانی آسیا را برای ایران کسب می‌کند اما مورد بی‌توجهی و غفلت مسئولان ورزشی قرار می‌گیرد.

فدراسیون هاکی بر اساس سطح‌بندی رشته‌های مدال‌آور که توسط وزارت ورزش صورت گرفته، هاکی را جزو رشته‌های سطح دو قرار داده‌است. با توجه به اینکه امتیاز مدال تیمی رشته‌های این سطح ۴.۵ است و هر امتیاز دو میلیون تومان محسوب می‌شود، فدراسیون به هر کدام از اعضای تیم ملی ۹ میلیون تومان پاداش پرداخت می‌کند.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی با تایید این خبر به ایسنا گفت: مجوز شورای برون مرزی مسابقات قهرمانی آسیا سال ۹۸ با پاداش اعلام شد. ما در تلاش هستیم تا از طریق مکاتباتی که با آقای علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان داشته و خواهیم داشت، پاداش تیم را پرداخت کنیم. در صورت عدم توفیق، فدراسیون مکلف است که با برگزاری جلسه هیات رئیسه نسبت به پرداخت این پاداش اقدام کند.

او در مورد زمان پرداخت این پاداش گفت: باید تا آخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ زمینه پرداخت پاداش را فراهم و از طریق اسپانسرها پرداخت کنیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید