Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی‌اکبر عروتی موفق، گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «مکتب سلیمانی» در بخش‌های کتاب‌خوانی، عکس، نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان، دلنوشته و بخش لباهنگ برگزار شده بود که بخش کتابخوانی این جشنواره با عنوان کتاب «زنی از تبار اروند» زندگی‌نامه سرکار خانم طاهره دباغ، در بخش عکس ارسال عکس از راهپیمایی‌های سال‌های گذشته، در بخش نقاشی ارسال عکس ویژه از نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان ۳ تا ۱۵ سال و در بخش لب‌خوانی در زمینه سرود‌های انقلابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در مجموع ۲۰۲ نفر از دانشگاهیان در این جشنواره شرکت کردند، تصریح کرد: این جشنواره ویژه خانواده بزرگ دانشگاه بوعلی شامل اساتید، کارمندان خانواده‌های ایشان و دانشجویان برگزار شده بود که ۲۱۴ اثر به این جشنواره ارسال و ۸۶ اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره سرباز ولایت خبر داد و گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا نخستین جشنواره ادبی و هنری سردار شهید سپهبد سلیمانی را در بخش‌های ادبی شامل شعر، داستان کوتاه، دل‌نوشته و در بخش هنری شامل تولید پوستر‌های گرافیکی برگزار کرد.

عروتی موفق یادآور شد: ۳۱۵ نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که ۳۴۵ اثر به دبیرخانه رسید که پس از داوری آثار، ۴۰ اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

او اظهار کرد: این جشنواره در محور‌های زندگی‌نامه، مبارزات، فرماندهی و نقش‌آفرین سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هم‌رزمان شهیدش است. ویژه دانشگاهیان اساتید کارکنان و دانشجویان سراسر کشور بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مکتب سلیمانی جشنواره دانشگاه دانشگاه بوعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد