Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی، در پیام نوروزی عنوان داشت: حلول سال نو و بهار طبیعت فرصتی بی بدیل است تا از همه تلاشگران عرصه بهداشت کشور به خاطر زحمات طاقت فرسا و خدمات ارزنده یک ساله تشکر و قدردانی نمایم.

بی شک سال ۱۳۹۹ آخرین سال قرن، به عنوان نماد ایثار و از خودگذشتگی مدافعان عرصه سلامت به ویژه حوزه بهداشت در مقابله با همه گیری کووید ۱۹ ثبت و ضبط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت مظلومانه جمعی از همکاران صدیق و فداکار طی سال ۱۳۹۹ جلوه‌ای بارز از ایثار این خادمان به ملت و کشور عزیزمان ایران است.

حال با کوله باری از تجارب ارزنده و گرانسنگ در راه مبارزه با این همه گیری وارد سال ۱۴۰۰ می‌شویم و امید آن داریم تا با همت و تلاش بی بدیل شما همکاران عزیز و با بهره گیری از واکسن‌های تولیدی دانشمندان و کارشناسان زبده عرصه سلامت، در سال جدید بر این بیماری مرگبار فائق آییم.

یکی از جلوه‌های دیگر تلاش شما عزیزان همزمان با این همه گیری، فعال بودن تمامی واحدهای بهداشتی برای پیشگیری و مبارزه با سایر بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و خدمت رسانی مستمر به آحاد ملت به خصوص مادران، کودکان و سایر اقشار است.

در سال ۱۳۹۹ تمامی مراکز بهداشتی از شهرهای بزرگ تا دوردست‌ترین خانه‌های بهداشت در نقاط صفر مرزی خدمت رسانی به هموطنان را با تمام توان در شرایط همه گیری ادامه دادند که این اقدامی ستودنی است.

اکنون با انگیزه‌ای مضاعف وارد سال جدید می‌شویم، سالی که طلیعه آن ادامه مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا و بازگشت آرامش به عرصه سلامت کشور با بهره گیری از دستاوردهای علمی دانشمندان ایرانی خواهد بود.

امیدوارم در سال جدید پس از غلبه بر این همه گیری با استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و تخصصی خود، مسیر ایجاد رضایتمندی ملت بزرگوار ایران را با قدرت ادامه دهید.

در این روزهای مبارک که همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت قائم آل محمد (عج) می‌باشد، برای همه مردم ایران سالی توأم با سلامتی و سرشار از ایمان به خدا، افکاری سازنده، عملکردی شایسته، اراده‌ای آهنین و آینده‌ای روشن آرزومندم.

کد خبر 5172497

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رئیسی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا حوادث چهارشنبه سوری سیما سادات لاری کووید 19 سفرهای نوروزی جراحی پلاستیک شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دیابت چشم پزشکی سرطان علیرضا رئیسی همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بازدید از مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد با کمبود‌های زیرساختی، نیروی انسانی و منابع مالی روبه‌رو است، با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توانیم این مسائل را حل کنیم تا این فاصله و خلا در حوزه زیرساخت جبران شود.

وی افزود: نگاه دولت در این عرصه حمایتی بوده و اقدامات مختلفی نیز در این راستا انجام شده است، برای مثال ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مستقر در شهرک مینودر نیز با مشکلاتی روبه‌رو بود که با نگاه حمایتی مشکلات آن پیگیری و حل شد، در خصوص مشکلات زیرساختی و منابع موجود نیز باید با همین رویکرد عمل کنیم.

کاظمی با بیان اینکه در صورت حل مشکلات در حوزه زیرساختی و منابع، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌توانند بر ماموریت اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند گفت: ماموریت مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید به صورت منظومه‌ای دنبال شود.

به گفته این مسئول، تهدیدات حوزه اعتیاد همواره در حال به‌روزرسانی است و با گذر زمان در همه عرصه‌های توزیع، تولید، مصرف و مخاطب شاهد موارد جدید هستیم که همه دستگاه‌های متولی نیز باید برای مقابله و پیشگیری از آنها به‌روز شوند تا بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: چرخه مواد مخدر منظومه‌ای است و اگر جایی با مشکل روبرو شود، کل کار زیر سوال می‌رود، با اینحال هم کنون در این حوزه پنج کمیته شورای مقابله با مواد مخدر شکل گرفته که همه چرخه‌ها باید مانند دستگاه و ماشین منظم حرکت کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، امنیتی و اجتماعی در استان قزوین وجود دارد و باید از این فرصت برای استفاده از ریشه کن شدن اعتیاد و مواد مخدر بهره برد.

کاظمی به تغییر مصرف مواد مخدر و تغییر سن اعتیاد اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات فرهنگی و آموزشی را باید جدی‌تر پیگیری کرد و از منابع شهرداری‌ها و ظرفیت صدا و سیما می‌توان در قالب تفاهم نامه سه جانبه استفاده کرد تا با تولید محتوای فاخر شاهد تحول در حوزه پیشگیری و اطلاع‌رسانی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید