Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:31:13 GMT

تجهیز مجموعه جهانی تخت جمشید به نسل پنجم اینترنت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۲۰۸

تجهیز مجموعه جهانی تخت جمشید به نسل پنجم اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد جواد آذری جهرمی، در جریان بازدید از واحد IT تخت جمشید، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته توسط این این واحد در چند سال اخیر، تخت جمشید را به عنوان یک مقصد گردشگری منحصر به فرد در کشور معرفی کرد و در این باره اظهار داشت: این مقصد گردشگری نیازمند خدمات مطلوبی در زمینه اینترنت و سایر امکانات رفاهی در زمینه ارتباطات بوده که لازم است شرایط مطلوب تری برای گردشگران فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تاکید بر ایجاد زیرساخت های لازم به منظور تقویت اپراتورهای تلفن همراه گفت: با پیشنهاد استاندار فارس با برنامه ریزی های صورت گرفته این وزارت و شرکت های مجری، این عرصه جهانی به نسل پنجم شبکه اینترنتی با سرعت بالا مجهز خواهد شد.

در ادامه این بازدید، مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله مجموعه جهانی تخت جمشید، شاهد حضور گسترده گردشگران از سراسر کشور و خارج از کشور است که ضرورت می یابد متناسب با این شرایط حضور، امکانات ارتباطی و فناوری‌های مربوط به اطلاعات و پردازش آن ها که از اساسی ترین زیرساخت های گردشگری محسوب می‌شود، در این بستر جهانی مورد توجه قرار گیرد.

حمید فدایی در زمینه پیشنهادات و مطالبات مجموعه های جهانی تخت جمشید، نقش رستم و پاسارگاد خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: موضوعی که در محوطه ها و بناهای میراث فرهنگی در مقیاس جهانی مطرح است امکانات مربوط به نیازها و خواسته‌های گردشگران که یکی از مهم ترین آن ها زیرساخت‌های ارتباطی نظیر اینترنت و سرعت مناسب آن می باشد.

وی اضافه کرد: افزایش پهنای باند، راه اندازی وای فای، ارتقاء قابلیت های نقاط دسترسی و فیبر نوری نیز شرایط کیفی مناسب تری را برای خدمات به گردشگران فراهم می کند.

انتهای پیام/ ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت تخت جمشید وزیر ارتباطات محمدجواد آذری جهرمی نسل پنجم جهانی تخت جمشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد