Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@16:32:25 GMT

مصدومیت ١٨٩۴ نفر در چهارشنبه سوری

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۲۳۵

مصدومیت ١٨٩۴ نفر در چهارشنبه سوری

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، مجتبی خالدی در گفت‌و‌گو با ایسنا درخصوص آخرین آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال ١٣٩٩ اظهار کرد: در سال گذشته این عدد ١۴۶٨ نفر بود.

 وی گفت: امسال ۵٢٧ نفر دچار آسیب به چشم شدند که سال گذشته این آمار ۵١٢ نفر بود. همچنین آمار امسال قطع عضو ١٣١ نفر بود درحالی که در سال ٩٨، ١٩٣ نفر دچار قطع عضو شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال ۵۴۶ نفر نیز دچار سوختگی‌های متوسط تا شدید شدند که سال گذشته ٣١٨ نفر دچار این آسیب شده بودند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در چهارشنبه‌سوری امسال متأسفانه ٩ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: سال گذشته چهار نفر جان خود را از دست دادند. وی افزود: ١٨ درصد از مصدومان امسال خانم و ٨٢ درصد آقا بودند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درخصوص میانگین سنی مصدومان نیز گفت: ۴۶ درصد مصدومان میانگین سنی ۶ تا ١٨ سال داشتند. ٧٠ درصد مصدومان استفاده کننده مواد محترقه و متأسفانه ٣٠ درصد عابران پیاده، افراد در حال بازگشت به منازل یا نیروهای امدادی بودند. وی ادامه داد: تهران و پس‌از آن تبریز و کرمانشاه بیشترین آمار مصدومان را داشتند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری مصدومیت سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را در حق غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه تاکید کرد که در این حملات ۷۹ فلسطینی دیگر به شهادت رسیده و ۸۶ نفر هم زخمی شدند.

بدین ترتیب، شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون، به ۳۴۲۶۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷۲۲۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، هنوز بیش از ۷۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. بیش از ۷۲ درصد قربانیان این جنگ زنان و کودکان هستند.

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳