Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور آماده مذاکره با ایران در خصوص تبادل زندانیان است.

-یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که این کشور به چین گوشزد کرده است که تحریم‌های نفتی دولت سابق ایالات متحده علیه ایران، همچنان به قوت خود باقی می‌ماند.

-بر اساس نظرسنجی که توسط مؤسسه «ایپسوس» انجام شده است، حزب سیاسی «مردم برای آزادی و دموکراسی» به‌ رهبری نخست‌وزیر این کشور به احتمال زیاد بیشترین کرسی‌های پارلمان را از آن خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-وزارت خارجه آلمان گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص آغاز غنی‌سازی اورانیوم با سانتریفیوژهای «آی‌آر- ۴» در سایت نطنز را «نگران‌کننده» خواند.

-منابع خبری بامداد امروز -پنجشنبه- از وقوع زمین‌لرزه شش ریشتری در الجزایر خبر دادند.

-یک منبع میدانی از ادامه پیشروی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر منطقه «العطیف» در ادامه پیشروی این نیروها در استان مأرب خبر داد.

-نیروهای مقاومت فلسطین در غزه شامگاه چهارشنبه موفق به سرنگونی پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی شدند.

-رئیس‌جمهوری آمریکا خروج نظامیان این کشور از افغانستان در ضرب‌الاجل تعیین‌شده در اول ماه می آینده را «بسیار دشوار» خواند.

-در پی اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره همتای روس خود، مسکو سفیر خود در واشنگتن را برای مشورت درباره آینده روابط دو طرف فراخواند.

-رئیس‌جمهوری تانزانیا که اظهارات جنجالی وی از زمان شیوع بیماری کرونا انتقاد سازمان بهداشت جهانی را در پی داشت، در بیمارستانی در دارالسلام درگذشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهمترین اخبار جهان در 12 ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری

دریافت 47 MB کد خبر 6092822

دیگر خبرها

  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه