Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد نفرزاده سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم والیبال خاتم اردکان به محمدرضا تابش، کسی که ۲۰ سال نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بود، تعلق داشت. او در ۱۰ سالی که در این باشگاه فعالیت می کرد، هزینه های باشگاه خاتم را توسط شرکت صنعتی چادرملو و منابع دیگر تامین می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سال گذشته به تابش اجازه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندادند. شخصی به نام محمدرضا دشتی به عنوان نماینده مردم اردکان وارد مجلس شد. نوریان مدیرعامل مجتمع صنعتی چادرملو که حامی باشگاه بود و بودجه تیم را تامین می‌کرد. با تغییرات در مدیریت این مجتمع صنعتی، تقی زاده (مدیر عامل سابق گل گهر سیرجان) جای نوریان را گرفت. او کارگروهی را برای تعیین بودجه باشگاه خاتم اردکان تشکیل داد. رئیس سازمان تربیت بدنی، رئیس هیئت والیبال، نماینده شورای شهر، نماینده فرماندار، نماینده امام جمعه، نماینده مردم اردکان در مجلس و مدیر عامل باشگاه خاتم اردکان اعضای این کارگروه بودند.

بودجه خاتم اردکان امسال به ۱/۵ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده بود

نفرزاده در خصوص بودجه باشگاه خاتم اردکان عنوان کرد: سال گذشته بودجه باشگاه خاتم اردکان حدود ۵.۵ میلیارد تومان بود و تیم توسط مسعود آرمات بسته شد، اما این باشگاه سال گذشته تنها در یک بازی موفق به پیروزی شد و سایر دیدار‌ها را واگذار کرد. در نیم فصل دوم بنده به تیم خاتم اردکان اضافه شدم و با شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات مواجه شدیم. همین موضوع باعث شد تا تیم به دسته یک سقوط نکند و در لیگ برتر بماند. برای این فصل هم مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان با من جلسه‌ای گذاشت و از من خواست تا دوباره هدایت تیم والیبال خاتم اردکان را بر عهده بگیرم.

سرمربی سابق خاتم اردکان ادامه داد: ماهم با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم، تصمیم به بستن تیم کردیم. متاسفانه کارگروهی که برای باشگاه خاتم اردکان تشکیل شده بود، بودجه تیم را به ۱.۵ میلیارد تومان کاهش داد. در واقع بودجه ۵.۵ میلیاردی را به ۱.۵ میلیارد تومان رساندند. این در حالی است که همه شاهد بودند که کشور با گرانی و تورم مواجه است. بودجه‌ای که برای باشگاه خاتم در نظر گرفته بودند در حد و اندازه‌های یک تیم دسته اولی بود، نه یک تیم لیگ برتری که قرار است با بزرگان والیبال رو به رو شود.

برای حل مشکلات باشگاه خاتم اردکان چک ضمانت دادم

نفرزاده افزود: با توجه به کسری بودجه جلسه‌ای تشکیل دادیم و در آنجا قرار شد که بودجه باشگاه را به ۵ میلیارد تومان برسانند و با کمک از حامیان مالی سعی کردیم تا شاکله تیم را حفظ کنیم. هر چند بودجه‌ای را که برای باشگاه در نظر گرفته بودند به دست ما نرسید، اما باشگاه به بازیکنان وعده داده بود که قبل از بازی اول در لیگ بخشی از قرارداد آن‌ها پرداخت شود. زمانی که بودجه باشگاه به حد نصاب نرسید، فردی آمد و گفت که مبلغ یک میلیارد تومان به تیم قرض می‌دهد تا مشکلات اولیه باشگاه حل شود. برای پرداخت این مبلغ هم یک چک ضمانت می‌خواست. این شخص اعلام کرد که فقط چک نفرزاده (سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان یزد) را قبول دارد.

فردی که فقط می‌خواست به تیم کمک مالی کند، سر از هیئت مدیره درآورد

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان خاطر نشان کرد: من هم برای حل مشکلات تیم ۵ فقره چک ۲۰۰ میلیون تومانی به این شخص دادم تا پول به حساب باشگاه خاتم واریز شود. پس از این موضوع از طرف باشگاه به من اعلام کردند که به محض تامین بودجه، این مبلغ به طرف مقابل پرداخت و چک‌های من را پس می‌دهند. در هر صوت بعد از رسیدن بودجه نه تنها پول این شخص را پرداخت نکردند، بلکه او را در هیئت مدیره باشگاه جای دادند. بعد از آن هم به من گفتند این فرد عضو هیئت مدیره است و کاری با او نداشته باشم. آن‌ها به من گفتند مشکل شما حل خواهد شد و چک‌ها به من برگردانده می‌شود. من هم به دلیل اینکه سرمربی بودم به مسئولان باشگاه اعتماد کردم.

۲ عضو هیئت مدیره باشگاه خاتم من را نخواستند

نفرزاده گفت: به هر حال تا نیم فصل زمان گذشت. در یک بازی من با باشگاه به مشکل خوردم و اعلام کردم با این شرایط دیگر نمی‌توانم ادامه دهم. من به مسئولان باشگاه خاتم گفتم برای بهتر عمل کردن و ساماندهی به وضعیت تیم اختیار تام می‌خواهم و مدیرعامل باشگاه هم در جواب به من گفت در این خصوص باید با مهدی شاکر و محمد سالک (اعضای هیئت مدیره باشگاه خاتم اردکان یزد) صحبت کنم. بعد از این صحبت‌ها اعضای هیئت مدیره با درخواست من موافقت نکردند. به همین دلیل من هم از همان لحظه اعلام کردم که دیگر قادر به همکاری با این باشگاه نیستم، اما به من گفتند که با توجه به نزدیک بودن مسابقه با شهداب یزد این بازی را هم روی نیمکت بنشینم و بعد از آن خداحافظی کنم.

مصاحبه من در خصوص جدایی از خاتم با مسئولان باشگاه هماهنگ شده بود

سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به جدایی از این تیم و تسویه حساب با باشگاه خاتم بیان داشت: بعد از بازی با شهداب یزد برای تسویه حساب به باشگاه رفتم، اما در آنجا با من برخورد درستی نکردند، زیرا علاوه بر قراردادم برخی از هزینه‌ها را از جیب خودم پرداخت کرده بودم. از همه مهم‌تر ۵ فقره چک من در اختیار باشگاه بود که باید به من تحویل می‌دادند. در هر صورت برای اینکه خودشان ضربه‌ای نخوردند، مدیرعامل باشگاه به من گفت من مصاحبه‌ای ترتیب می‌دهم و شما در آنجا بگویید که من خودم از تیم جدا شدم تا آرامش شهر از بین نرود و تماشاگران علیه باشگاه جبهه نگیرند. من هم برای اینکه فضای تیم خاتم اردکان بر هم نریزد این کار را انجام دادم. در واقع می‌توان گفت برای این تیم فداکاری کردم. به هر حال مسئولان باشگاه خاتم به من قول دادند تا هر ماه یک فقره از چک‌ها را به من تحویل دهند که این کار را هم تا به امروز انجام نداده اند.

داورزنی از من خواست تا مشکل رایکو را حل کنم

فرهاد نفرزاده در خصوص چگونگی خروج رایکو از ایران گفت: زمان گذشت و باشگاه خاتم برای خروج بازیکن خارجی خود با مشکل مواجه شد. داورزنی (رئیس فدراسیون والیبال) با من تماس گرفت و گفت رئیس فدراسیون والیبال مونته نگرو با من تماس گرفته و خواستار حل مشکل این بازیکن شده است. من با توجه به درخواست رئیس فدراسیون والیبال برای حل این مشکل، به اردکان رفتم و جلسه‌ای با مسئولان تیم داشتم. آن‌ها برای چندمین بار به من گفتند که شما مشکل این بازیکن را من حل کنم و پس از این موضوع آن‌ها ۵ فقره چکم را به من تحویل می‌دهند.

هزینه بلیت و اقامت رایکو را از جیب خودم پرداخت کردم

سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان عنوان کرد: من و رایکو به مراجع مالیاتی و پلیس رفتیم و شخصا مشکل این بازیکن را حل کردم. بعد از حل مشکل مالیاتی رایکو اجازه خروج از کشور برای او صادر شد. حتی برای او بلیت تهیه و هتلی را هم که در آن اقامت داشت را تسویه کردم که اسناد و مدارک آن نیز موجود است. همه جا اعلام کرده بودند که مالیات این بازیکن ۲۰۰ میلیون تومان است، اما با رقم خیلی کمتر مالیات این بازیکن توسط خودش پرداخت شد، در صورتی که قرار بود مالیات او را باشگاه خاتم پرداخت کند.

مشکل رایکو حل نمی‌شد، آبرویی برای فدراسیون والیبال باقی نمی‌ماند

نفرزاده ادامه داد: قرارداد رایکو با تیم خاتم اردکان ۳۰ هزار یورو بود، اما در پایان فقط ۱۴ هزار یورو به او پرداخت شد و او به کشورش بازگشت. اگر من کار‌های این بازیکن را انجام نمی‌دادم، او تا بعد از عید هم مهمان ما در یزد بود و شک نکنید آبرویی برای فدراسیون والیبال ایران باقی نمی‌ماند. در هر صورت من نگذاشتم چنین اتفاقی رخ دهد. فدراسیون والیبال مونته نگرو این موضوع را با الکساندر بوناچیچ (نایب رئیس فدراسیون جهانی) در میان گذاشته بود.

سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان در انتها گفت: این بازیکن به قول‌های خود عمل نکرد و نه تنها چک‌های من را پس نداد، بلکه تمامی آن‌ها را هم برگشت زد. آن‌ها چک‌های من را نگه داشته اند تا از این طریق گرو کشی کنند.

*باشگاه خبرنگاران جوان مستقلا نمی تواند این خبر تأیید یا رد کند.

بیشتر بخوانید

نفرزاده: هر ۲ تیم بازی جذاب و تاکتیکی به نمایش گذاشتند / سیرجانی‌ها در سرویس بهتر از ما بودند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم والیبال خاتم اردکان باشگاه خاتم اردکان فدراسیون والیبال ۵ میلیارد تومان مسئولان باشگاه رئیس فدراسیون هیئت مدیره بودجه باشگاه من گفتند من گفت برای حل حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به انصراف محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد تقوی رئیس قدراسیون والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران حضور پیدا کرد و درباره شرایط این رشته صبحت کرد. 

وی در ابتدا گفت: اول از هم این را باید بگویم که در عرصه فنی سرمربی تیم ملی پس از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شد به رسانه پاسخگو می‌شود، زیرا که اعتقاد دارم که باید به رسانه‌ها پاسخگو باشیم چون رسانه ذهن جویای جامعه است و باید پاسخگو باشیم.

تقوی در واکنش به انصراف سید محمد موسوی از تیم ملی گفت: من با محمد موسوی صحبت نکردم اما با آقای مرادی  نائب رئیس اول فدراسیون والیبال و سرپرست تیم ملی صحبت کردم، آقای موسوی هم قطعا دلایل خودشان را داشتند، امروز وارد این دلایل نمی‌شوم و کسی که باید راجب جزئیات این تصمیم صحبت کند سرمربی تیم است زیرا که مباحث فنی هم در این انصراف وجود دارد.

در آخر رئیس فدراسیون والیبال ابراز نگرانی کرد و ادامه: امیدوارم هرکدام از بچه‌های تیم ملی تصمیمی می‌گیرند مردم را در اولویت داشته باشند و منافع آن‌ها بالاتر از مردم و تیم نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم