Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@21:07:26 GMT

محمد دانشگر در استقلال ماندنی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۵۵۴

شایعات حاکی از آن است که یکی از اعضای کادرفنی قرار است وساطت دانشگر را نزد مجیدی کند تا این بازیکن به تیم برگردد...

باشگاه استقلال این روز ها باید فکری به حال محمد دانشگر کند و تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر هم اکنون از دو باشگاه تراکتور و گل گهر پیشنهاد دارد. آبی ها هیچ تمایلی به انتقال این بازیکن به گل گهر ندارند اما پیشنهاد گل گهر برای دانشگر سود مالی بیشتری دارد و علاوه بر این دانشگر به گل گهر علاقه بیشتری نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین بین باشگاه استقلال هم نمی تواند به یک بازیکن که کادر فنی او را نمی خواهد و خانه نشین است، حقوق بدهد و کل مبلغ قراردادش را پرداخت کند به همین دلیل یا باید رضایت نامه این بازیکن صادر شود و به تیم های دیگر منتقل کند یا باید او را نگه دارد و کادرفنی از دانشگر استفاده کند.

با این شرایط شایعه شده جمعی از بازیکنان قرار است از یکی از اعضای کادرفنی خواهش کنند تا وساطت دانشگر را نزد فرهاد مجیدی بکند. تا شب گذشته فرهاد دانشگر را نبخشیده بود چرا که این بازیکن هم حین بازی مقابل پیکان با فرشید اسماعیلی درگیر شده و هم در رختکن تیم با بهزاد غلامپور درگیر شده است. البته این بازیکن درگیری های لفظی ای هم با شخص احمد مددی داشته است.

حالا باید دید در ادامه این وساطت ها می تواند دانشگر را به ترکیب استقلال برگرداند یا نه...

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت