Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیاری از ثبت نام ۳۰۷ نفر برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهری شهرستان اراک(شهرهای اراک، داودآباد، ساروق وکارچان) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بختیاری فرماندار اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ از ثبت نام ۳۰۷ نفر برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهری شهرستان اراک(شهرهای اراک، داودآباد، ساروق وکارچان) خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۶۲ نفر مرد و ۴۵ نفر زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۷۰ نفر به صورت غیر حضوری و ۱۳۷ نفر به صورت حضوری ثبت نام کرده اند.

فرماندار اراک به تفکیک افراد ثبت نام کنند در شهرهای تابعه و جنسیت آنها اشاره کرد و گفت: در اراک: ٢٧٥ نفر یعنی تقریبا 90درصد مجموع داوطلبین شهرستان که شامل(٤١ نفر زن (١٥درصد) و ٢٣٤ نفر مرد(٨٥ درصد) در شهر کارچان ٢ نفر زن(١٧ درصد)و ١٠ نفر مرد(٨٣درصد) در شهر ساروق ٢ نفر زن(٢٥ درصد) و ٦ نفر مرد(٧٥درصد) و در شهر داودآباد ١٢ نفر مرد ثبت نام کرده اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلامی شهر نفر مرد ثبت نام نفر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران