Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جاسازی تریاک زیر بار ضایعات در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "شهرضا" با انجام اقداماتی اطلاعاتی مطلع شدند، یک محموله مواد مخدر زیر بار قانونی ضایعات در یک کامیون بنز بارگیری شده که وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یگ گروه از ماموران به یکی از محور‌های ورودی شهرستان "شهرضا" اعزام و کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ۲۱۴ کیلو تریاک که زیر محموله ضایعات و کارتن‌ها جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کاظم زاد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقیچان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به این افراد داده نخواهد شد.

 

کشف بیش از ۶۷ تن کنجاله سویا قاچاق دراصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با انجام اقدماتی اطلاعاتی مطلع شدند افرادی قصد دارند چندین محموله کنجاله سویا را به صورت غیر قانونی و قاچاق در انباری دپو کنند که وارد عمل شدند.



او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی‌های لازم گروهی از ماموران به محل مورد نظر اعزام و ۳ کامیون را حین تخلیه کنجاله سویا مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه رانندگان مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه را ارائه ندادند، بیان داشت: در این خصوص کامیون‌های توقیف و ۳ راننده نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارزاق عمومی مردم باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم در کشور می‌شود که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاق کنجاله سویا فرمانده انتظامی کنجاله سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل