Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@07:28:12 GMT

نعمتی نه، ترابی برای پرسپولیس پنالتی می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۶۸۶

نعمتی نه، ترابی برای پرسپولیس پنالتی می‌زند

پرسپولیس به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود تا آخرین بازی سال 99 خود را برگزار کند.

به گزارش برنا؛ در بازی رفت پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان سیامک‌ نعمتی ضربه پنالتی خود را هدر داد و بازی صفر- صفر مساوی شد و حالا قرار است اگر در بازی برگشت برای پرسپولیس پنالتی اعلام شود، مهدی ترابی پشت توپ قرار بگیرد.

 ترابی در جام حذفی با یک پاس گل حضور دوباره خود را اعلام کرد و انگیزه‌های زیادی برای درخشش دوباره در ترکیب پرسپولیس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمرینات تیم گل محمدی چنین بر می‌آید که اگر پرسپولیسی‌ها صاحب پنالتی شوند، مهدی‌ ترابی پشت ضربه قرار می‌گیرد. نعمتی البته چند بار در پرسپولیس پنالتی‌هایش را گل کرد اما در بازی رفت با نفت مسجدسلیمان  پنالتی خودرا هدر داد و بعید به نظر می‌رسد اگر در بازی برگشت دوباره پرسپولیس پنالتی  بگیرد، سیامک پشت ضربه قرار بگیرد.

پرسپولیس در صورت پیروزی بر نفت مسجدسلیمان  احتمالا با صدرنشینی به استقبال سال جدید خواهد رفت چراکه سپاهان بازی سختی با تراکتور در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی پرسپولیس پنالتی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی