Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@13:08:57 GMT

حبیب‌ دهقان‌نسب: علناً با جانمان بازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۷۲۳

حبیب‌ دهقان‌نسب: علناً با جانمان بازی می‌کنیم

حبیب دهقان نسب درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «گیل دخت» هستم، فیلمبرداری اثر همچنان ادامه دارد و فکر می‌کنم شخصا تا پایان بهار سال آینده مشغول این پروژه تلویزیونی باشم.

بازیگر «مختارنامه» در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «گیل دخت» رعایت می‌شود، اما به هر صورت بازیگران نمی‌توانند به هیچ وجه جلوی دوربین ماسک بزنند، به همین دلیل ما علنا با جانمان بازی می‌کنیم و جلوی دوربین می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر سینما و تلویزیون تعطیلی تولیدات در ایام کرونا را فرار مشکل اصلی خواند و اظهار کرد: در شرایط فعلی اگر می‌خواهیم تولیدات را متوقف کنیم باید از هنرمندان و عوامل پشت صحنه تولیدات تصویری حمایت کنیم، وقتی هیچ حمایتی از ما نمی‌شود با چه پشتوانه‌ای حرف از تعطیلی تولیدات زده می‌شود.

وی در همین رابطه تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه ما می‌دانیم کرونا خطرناک است، می‌دانیم که این بیماری با جان ما سر و کار دارد، اما اگر کار نکنیم چه کسی هزینه معیشت و زندگی ما را می‌دهد، هنرمندان همواره مظلوم هستند و به همین دلیل برای زندگی خود با کار کنند، طبیعتا اگر حمایتی از ما میشد، ما هم ترجیح می‌دادیم که همه چیز تعطیل شود.

بازیگر فیلم «ملک سلیمان» در ادامه تصریح کرد: اتفاقی که امروز بیش از همه ما را آزار می‌دهد بی توجهی به هنرمندان است، همه مشاغل جدی گرفته می‌شوند، اما بازیگری همچنان به عنوان یک شغل تلقی نشده و نخواهد شد.

۵۸۵۸

کد خبر 1496777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات گل و گیاه این استان در طی سال‌های آتی گفت: میزان صادرات گل و گیاه مازندران به اندازه ۱۰ درصد تولیدات استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، الیاس لاریجانی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران یکی از بخش‌های زنجیره ارزش در این استان را با توجه به ظرفیت مازندران در تولید برگ شاخه بریده و گیاهان زینتی دانست و اظهار کرد: این تولیدات استان در سطح کشور به همین سبب بالاترین میزان تولید را دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت این استان و برگزاری نمایشگاه‌ها و نیز ایجاد انگیزه در میان تولیدکنندگان، امیدواریم در سال‌های آتی میزان صادرات گل و گیاه مازندران بیش از ۲۰ درصد رشد می‌کند.

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران میزان صادرات گل و گیاه این استان را به اندازه ۱۰ درصد تولیدات مازندران دانست و گفت: هم‌اکنون در این استان شش‌هزار بهره‌بردار در سطح ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی استان در بخش تولید گل و گیاه مشغول به فعالیت هستند.

لاریجانی ادامه داد: میزان تولید گل و گیاه مازندران در سه بخش در مقام اول کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه صادرات گل و گیاه مازندران به کشورهای حاشیه خزر، کشور عراق و حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته میزان صادرات گل و گیاه مازندران و کشورهای هدف صادراتی این استان افزایش پیدا کند.

کد خبر 748823

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود