Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:04:26 GMT

هرمزگان/ قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۷۴۷

هرمزگان/ قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: با انجام عملیات جستجو و نجات دریایی برای یافتن سرنشینان قایق صیادی، قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک یافت شد.

علی اشتری روز پنجشنبه در تشریح جزییات عملیات جستجو و نجات  دریایی که روز گذشته ۲۷ اسفندماه در آبهای جزیره قشم صورت گرفت، به رسانه ها اعلام کرد: در ساعت ۱۶:۱۰ تماسی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین  به برج کنترل بندر بهمن قشم اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نبود هیچگونه ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از موقیت احتمالی شناور مفقود شده،گستره عملیات را وسیع نموده اظهار داشت: طی تماس با مرکز جستجو و نجات  استان  و فراخوان اعلام شده از سوی این مرکز پایش منطقه با حضور ناجی ۱۲ و بامشارکت ارگانهای  دریایی ( نیروهای دریایی ارتش و سپاه ) و نیز همیاران ناجی آغاز شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم افزود: خوشبختانه پس دو ساعت  عملیات قایق مذکور توسط تیم های جستجو و نجات دریایی در شرق جزیره لارک یافته و هرسه سرنشین این قایق در سلامت کامل به جزیره قشم منتقل شدند.

اشتری در پایان از عموم دریانوردان و هموطنان خواست در صورت هر گونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز، سریع با سامانه ۱۵۵۰ (مرکز جستجو و نجات دریایی) تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم برای کمک رسانی به فرد یا شناور مضطر، انجام پذیرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Fpj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جستجو و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم

پس از پنج روز جستجوی داوطلبان هلال احمر و نیرو‌های مردمی و داوطلب «یسنا دیدار»، دختربچه چهارساله اهل شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه مفقود شده بود، حوالی ساعت ۱۷ امروز زنده پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، تلاش‌های شبانه روزی هلال احمر پس از ۵ روز به نتیجه رسید و حوالی ساعت ۱۷ امروز یکی از کایت سواران عضو داوطلب سازمان هلال احمر موفق به پیدا کردن "یسنا دیدار" در اراضی روستای یلی بدراق شد.

مدیر جمعیت هلال احمر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو گفت: با تلاش یک کایت سوار هلال احمر و یکی از سگ‌های زنده یاب " یسنا دیدار " پس از پنج روز جستجوی زنده پیدا شد.

قاسم غریب آبادی افزود: دخترک کلاله‌ای در محلی که قبلا هم توسط داوطلبان مورد جستجو زمینی قرار گرفته شده بود؛ پیدا شد و تحویل خانواده شد.

گفتنی است از روز سوم این حادثه چند فروند کایت، پاراموتور و همچنین بالگرد امداد مشغول جستجو برای یافتن دختر ۴ ساله مفقود شده بودند

بر اساس اظهارات مقامات محلی روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از داوطلبان مردمی هم در عملیات جستجو حاضر بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله