Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه هشترود گفت: جانبازان نقش سازنده‌ای در پیروزی ایران اسلامی در برابر تجاوزهای رژیم بعثی داشتند.

حجت الاسلام حسن جعفریان در اجرای طرح علمداران حماسه، با حضور در منزل سه تن از جانبازان جنگ تحمیلی در هشترود، خاطر نشان کرد: ملت ایران باید قدردان رشادت های شهدا و جانبازان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ایران اسلامی باعث شد تا مردم ایران در امنیت و آرامش زندگی خود را سپری کنند و هیچ دشمنی فکر تجاوز به حریم ایران اسلامی را در سر نداشته باشد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان نیز در این دیدار گفت: جانبازان ایران اسلامی علمداران رهبری هستند که با از جان گذشتگی نگذاشتند ذره‌ای از خاک میهن عزیز به دست دشمنان بیفتد.

 اسماعیل سهرابی نژاد اظهار کرد: از جانبازان شهرستان‌های هشترود و چاراویماق هر ساله در قالب طرح علمداران حماسه و سایر طرح‌ها تجلیل می شود.

گفتنی است، از سه نفر از جانبازان مورد نظر در طرح علمداران حماسه در شهرستان هشترود و سه نفر در شهرستان چاراویماق تجلیل شد و امام جمعه هشترود با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس حاج سلیمان محرومی، سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به جانبازان و خانواده‌های آن‌ها ابلاغ کرد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم

بازیکنان بایرن مونیخ به تقابل با یکدیگر در بازی EFootball2024 پرداختند.

دانلود (34.8MB)

دیگر خبرها

  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید