Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از لیگ های کشور در سطوح مختلف امسال برگزار نشد واگر هم به انجام رسید به شکلی فشرده و در زمانی کوتاه آغاز وبا معرفی تیم ها و نفرات برتر مختومه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، با این حال در همین سال کرونا زده تیم های قابل توجهی از البرز در لیگ های کشوری حاضر شدند وبرخی از آنها به موفقیت رسیدند و برخی نیز ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال گل ریحان پس از کسب رتبه هشتمی لیگ یک در اوایل سال جاری در فصل جاری این مسابقات نشانی از چهره مدعی فصول قبل ندارد و با کسب نتایج ضعیف و حواشی فراوان نیم فصل اول را با قعر نشینی به پایان برد.

شهدای رزکان نماینده البرز در لیگ دو کشور امسال نتوانست در اولین تجربه حضورش در این مسابقات موفق عمل کند و به دسته پایین تر سقوط کرد وباید شانس خود را در لیگ 3 امتحان کند.

اما در فوتسال نماینده البرز توانسته خود را در قامت یک مدعی ظاهر کند و در فصل جاری  خود را به مرحله نهایی و 6 تیم برتر برساند.

مقاومتی ها تا همین جای کار هم بهتر از تمام ادوار گذشته نتیجه گرفته اند و فرهاد کشاورز سرمربی جوان وبومی این تیم توانسته  نمایشی درخور را با شاگردانش ارائه کند.

در لیگ برتر تکواندو نمایندگانی از البرز در رده های مختلف حضور داشتند. شاخص ترین عملکرد تیم های باشگاهی ما در لیگ برتر بانوان بود که تیم فتح صدر البرز موفق به کسب قهرمانی شد در عین حال عناوین ارزشمند دیگری چون عنوان دومی وسومی لیگ نوجوانان کشور نیز توسط نمایندگان البرز کسب شد.

در لیگ برتر تنیس روی میز نیز شهرداری کرج پس از کسب عنوان ارزشمند سومی در اولین فصل حضور خود در اواخر امسال مجددا در این مسابقات حضور یافت و توانست خود را به جمع 4 تیم برتر برساند و در سال آینده باید برای کسب یکی از سکوهای برتر مسابقات تلاش کند.

کسب عنوان سومی تیم جوانان هندبال البرز در لیگ دختران کشور با حمایت شرکت یکتا افروز و کسب مقام سومی لیگ برتر ووشو بانوان هیات البرز  نیز از دیگر عناوین مهم کسب شده نمایندگان البرز در سال جاری بود.

در عین حال تیم جودو مردان البرز نیز در سوپرلیگ کشور حاضر شد که موفق به کسب عنوانی نشد اتفاق مهم در موضوع حضور البرزی ها در لیگ های کشوری به کاراته برمیگردد جایی که در اتفاقی تامل برانگیز البرز پس از سالها حضور در لیگ های کاراته کشور امسال نماینده ای در هیچ یک از رده ها نداشت و غایب بزرگ این مسابقات لقب گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال ووشو البرز تنیس روی میز شهرداری کرج لیگ برتر تکواندو لیگ برتر فوتسال لیگ یک مقاومت البرز گل ریحان البرز فتح صدر البرز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: در اردیبهشت سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط بنیاد البرز به ۶۲ نفر اهدا می‌شود.

حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در توضیح جایزه البرز ملقب به نوبل ایرانی گفت:  بنیاد فرهنگی البرز یک بنیاد مقوفه‌ای است که بیش از ۶۰ سال پیش توسط زنده یاد حسین علی البرز تاسیس شده که با وقف همه‌ی اموالش به این بنیاد پایه‌گذار قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است در طول بیش از ۶ دهه که از عمر این جایزه می‌گذرد بیش از ۶ هزار نفر از برترین‌های علمی کشور را شناسایی و مورد حمایت خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز افزود: ماموریت این بنیاد اهدای جایزه البرز است که همه ساله به نخبگان علمی کشور شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، مخترعان و فناوران کشور اهدا می‌شود و سالانه در دو مراسم همایش ملی نخبگالتی و همایش ملی دانش آموزی اهدا شده که در اردیبهشت هر سال به منتخبان داده می‌شود. در مراسم سال جاری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط این بنیاد موقوفه به ۶۲ نفر اهدا می‎شود و همین اتفاق را در آبان ماه سال جاری برای دانش آموزان برتر در دستور کار داریم.

وی با ذکر حوزه‌های تحت حمایت جایزه البزر ادامه داد: در بخش همایش ملی نخبگانی جایزه البرز که به نوبل ایرانی معروف است؛ به نخبگان در حوزه‌های علوم پزشکی، علوم فنی و مهندسی، علم انسانی و علوم پایه اهدا می‌شود. 

گفتنی است دلیل نامگذاری جایزه البرز به نوبل ایرانی به دلیل تعدد حوزه‌های تحت پوشش این جایزه است.

ارشدی با اشاره به نحوه امتیاز آوری متقاضیان این جایزه گفت: فراخوان جایزه البرز هر ساله توسط بنیاد البزر در سایت منتشر می‌شود و دانشجویان با مراجعه به سایت می‌توانند ثبت نام کنند. همچنین  شیوه‌ نامه دانشجویان در آن پایگاه منتشر می‌شود. علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی که به عنوان سرفصل‌ انتخاب شده، معدل دانشجویان، آثار تالیفی، المپیاد‌ها و گواهی‌های علمی از جمله شاخه‌های امتیاز آوری است که درج می‌شود و توسط هیات انتخاب جایزه البرز که متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران است بررسی شده و نفرات برتر موفق به کسب این جایزه می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی